Vánoce se kvapem blíží a obchodní domy zahltilo zboží související s těmito svátky. Nejinak je tomu v obchodním domě Harrods, kde však na nějakou ekonomickou krizi či těžké časy šetření nemají ani pomyšlení. Vedení oddělení s potravinami vytvořilo prvotřídní nákupní košík pro oslavu Vánoc. Pochutiny vyjdou v přepočtu dohromady na šest set tisíc korun.
Klienty jsou miliardáři z řad britských finančníků, ruských magnátů a arabských potentátů. To nejluxusnější, co nabízí svět v nápojích a delikatesách, Harrods přináší v jedné hromádce zvané Dekadence a to za dvacet tisíc liber.
Dekadentní vánoční žranice může začít pětadvaceti lahvemi alkoholu, mezi nimiž nechybějí šampaňská vína Dom Perignon, Cristal či Taittinger, třicetiletá whisky Balvenie a koňáček Courvoisier Initiale Extra.
Hostům je dobré nabídnout kávu, proto jsou v košíku dvě kila cibetkové kávy Kopi Luwak.
Na chlebíčky se využije osmikilová šunka Iberico z černých iberských prasátek. Z Itálie dovezený luxusní salámek Capocollo di Martina Franca, který zraje 180 dní, dále italské uzeniny Mortandella Corra a Salame Strolghino.
Zdobením miliardářských jednohubek je kaviár z vyzy, jehož je 125 gramů a jedná se přímo o luxusní kaviár Oscietra.
Na Boží hod se pak hodí paštika z foie gras s lanýži a výběr nejluxusnějších sýrů – kupříkladu Stilton a Torta de Trujillo.
Olivový olej či pomerančová marmeláda nemají jen exkluzivní zářivé balení, obsahují přímo šupinky zlata. V košíku je také stoletý balzamikový ocet Leonardi.
„Dekadence je přehlídkou nejsvůdnějších a nejlahodnějších dobrot z celého světa pečlivě vybranou naším týmem odborníků a dodavatelů,“ uvedl pro list Daily Mail šéf oddělení potravin obchodního domu Harrods Bruce Langford.
Sledujte nás na sociálních sítích: