Podnikatel Ari Fleischer tvrdí, že jeho řada zmrzlin v kelímku Frozen Pints vznikla vlastně zcela náhodou. Alkoholické mražené krémy s příchutí nejrůznějších druhů piv jsou však oblíbené a z něj učinily poměrně bohatého muže. Zákazníků milujících pivo a zmrzlinu zároveň prý není na světě nijak málo.
Zmrzliny Frozen Pints mají už sedm různých příchutí, nejsilnější dýňová Pumpkin Ale má pak obsah alkoholu 3,2 procenta. A kupříkladu broskvová Peach Lambic má jen jediné procento alkoholu, a člověk se tudíž ani po spořádání celého kelímku neopije. Dále jsou v příchutích medová, kakaová, skořicová, vanilková a mléčně čokoládová, přičemž jak jdou v řadě za sebou, sílí u nich tmavost a obsah karamelizovaného sladu.
Kelímek má objem 454 mililitrů a vyjde v přepočtu na zhruba 130 korun.
„Měli jsme party a kamarád přinesl s sebou výrobník na zmrzlinu, abychom si mohli udělat domácí zmrzlinu. Ale jiný kamarád tam nalil pivo a já to pozoroval a pomyslel si, že by to mohl být ohromný nápad! Já mám moc rád pivo a také zmrzlinu, takže jsem si z toho udělal koníček a začal experimentovat s různými příchutěmi,“ tvrdí devětadvacetiletý duchovní otec projektu Ari Fleischer.
Na zmrzlinu si mohou nechat zajít chuť všichni, kdo mají méně než osmnáct let. Kvůli obsahu alkoholu se smí prodávat jen dospělým.
Foto: Frozen Pints
Sledujte nás na sociálních sítích: