Komentáře k článku

Avatar
Avatar
Gábi 05.03.2017

Dobrý den. Tedy já žasnu, kolik lidí dokáže odsuzovat a plivat jed kolem sebe. Když nechce děti, tak OK, ať nemá.

Avatar
Jaroslav Hájek 05.03.2017

Vzhledem k neustálému okrádání a zotročování člověka systémem, vzhledem k zavlékání nekompatibilního náboženství a "kultury" do Evropy se tento systém zhroutí neje další krizí, neb bublina už je na spadnutí. Rozhodnutí této ženy shledávám pouze rozumným. Sám mám tři děti, ale mít znovu dvacet a nynější zkušenost, jednal bych stejně.

Avatar
:-) Jaroslav Hájek 05.03.2017

Člověk ani nemusí být pesimistou, aby s Vámi souhlasil.

Avatar
Enigma 05.03.2017

Nedivim se vubec nicemu, do tohoto sveta, do tohoto schweinerei, privadet deti je fakt hardcore odvaha.

Avatar
Jana Enigma 05.03.2017

Souhlas.

Avatar
gluy 05.03.2017

Sick generation

Avatar
Lenka 05.03.2017

Na stromě života je uschlá větev.

Avatar
konatovka 05.03.2017

Je to její svobodné rozhodnutí, já jí neodsuzuji.:-O

Avatar
Daniel 05.03.2017

Ona za to nemůže, to se jen v jejím případě příroda trochu zvrhla. Protože jinak každý živočich i rostlina mají základní pud a instinkt na to, aby jako druh přežili. Občas to u některých lidí zkrátka nefunguje. A to je možná dobře, jen škoda, že to nefungovalo už u jejích rodičů. Nemusela tady být, když po ní stejně nic nezůstane.

Avatar
Marie Daniel 05.03.2017

Jste si jistý, že po ní nic nezůstane? Jak to můžete vědět a říci? Co zůstane po Vás? Děti, které ale neporodíte Vy, ale zase jen žena. Po těch lidech, kteří neměli nebo nemohli mít děti zůstalo často mnoho. Protože měli čas se věnovat věcem, na které neměly čas maminy od několika dětí. Takže často tito lidé, protože nemít děti se často rozhodnou i muži, ale o nich se to nedozvíme, protože nerodí, mají za sebou díla, které ti dětní nemají - i ženy. Protože muži čas mají vždy, na nich tíha rodiny neleží. Proto tu mají nejvíce stupidních řečí. Muži by zkrátka viděli nejraději ženy násilím rodit děti i když je nechtějí. Protože ženská patří podle nich k děckám a ke sporáku. Proto ženy neposlouchejte omezené chlapy, kteří často nedokázali sami nic, ale vědí, že když vy neporodíte, tak jste k ničemu, protože se hodíte jen na ty porody a jak svému pánovi udělat dobře a domov. Slečna to chtěla změnit a tak to změnila. A žije svobodně jako volný chlap a tohle mají muži přenést přes srdce? Jak je vidět, podle většiny mužských ohlasů ne. Druhá možnost je, že se muži cítí ohroženi. Kdyby ženy přestaly rodit a věnovaly se tomu, co je opravdu baví, vzdělávaly by se, zcela určitě by předčily muže. Protože mít čas a udělat díru do světa umí každý hlupák, ale starat se o rodinu a přitom se stát chytrým, vzdělaným člověkem, to často nedokáže řada mužů, co ted kárají ženy, že odmítají rodit a stát u sporáků. Protože ty ženy mají pocit, že by chtěly žít jinak. Manželství je pro ženy stresující, často něco jako otrokářství, nepřeháním. Všimněte si, kdy máte čas denně vy a kolik ho má váš muž...to se nedá srovnat.

Avatar
Ela Marie 05.03.2017

Přesně, jak v závěru píšete, představím si mámu. Prakticky celý život jsem slyšela, jak pořád dře v domácnosti, stará se o nás (děti) a tátu a nemá čas si ani sednout. A slyším to i teď (přesto, že už s ní nežiju 17 let):-D

Avatar
Kafková Marie 05.03.2017

Souhlasím s Vámi a obdivuju tu schopnost trpělivě (i když asi marně:) vysvětlovat a vystihnout jádro pudla. I když si člověk nechce hrát na psychologa, u těch odsuzujících silných řečí chtě nechtě přemýšlí, co ty lidi k tomu asi vede. A někde v koutku hlavy se trochu obává i o jejich milované děti (a ženy) - jsou skutečně tak moc milované?

Avatar
jáva Kafková 05.03.2017

A skláři nebudou mít co žrát. Ty seš blbá jak daleko vidíš, tak prostě vymřem protože vy emancipované bílé ženy jste nepochopily, že je to vaším životním posláním. I ty arabské zapytlované panenky to chápou, černošky indiánky, asiatky jen vy bílé jste něco extra. Pokud by to příroda chtěla jinak nechala by na výběru kdo bude rodit. Nenechala, tak je to asi jasný. A ješte mi není jasno proč by tě jako důchodkyni měly živit moje děti, když sama nejsi schopná se se svou rolí vypořádat.

Avatar
..... jáva 05.03.2017

O jaké roli to, prosím pěkně, mluvíte? Kde je psáno, že každá žena MUSÍ být matka?

Avatar
X-Men jáva 05.03.2017

Přesně tak. Souhlasím.

Avatar
jáva ..... 05.03.2017

To je právě ten váš problém, že musíte mít vše psáno.

Avatar
Ela jáva 05.03.2017

Hm, matka příroda to tak chtěla... Taky matka příroda chtěla, aby se kácely deštné pralesy, vypalovali oblasti, kde jsou ohrožené druhy živočichů, vyrábělo se vše z plastu, aby tu bylo nedýchatelno atd...

Avatar
Julie jáva 05.03.2017

Myslím, že paní se se svou "rolí" vypořádala v pohodě. Tím, kdo tady má problém, jste zjevně Vy. Ale stejně je to sranda. Nedávno byl nějaký průzkum, jak děti v Česku chce asi 90% žen a ani ne 50% mužů. Ale šít se bude do těch 10% žen, protože kvůli nim vymřeme, ovládnou nás muslimové a teď ještě navíc pomřou skláři.;*(

Avatar
..... jáva 05.03.2017

Co na to říct. Podle toho, co tu píšete, se mi zdá, že to asi zřejmě někde psáno je, když se tím ( podle Vás zřejmě ) musí každá žena řídit. A pokud to tak není, hned musí být podle Vás něčím extra apod. Problém tady máte zřejmě Vy.

Avatar
Magda Ela 05.03.2017

Matka příroda hlavně lidem dala vedle rozmnožovacích orgánů i mozek, aby si posoudili, zda ty děti chtějí, nebo ne. Tedy, když vezmu v úvahu tuhle debatu, některým lidem dala i ten mozek...

Avatar
jáva Ela 05.03.2017

No to je jiná pokud nechceš přivést děti na svět protože ten stojí za ho..., rozumím, ale stejně nevím, proč by na tebe měli platit potomci těch co té zodpovědnosti nezřekli. To jsou všechno kecy, hledáte zástupný důvody proč se zříct zodpovědnosti za výchovu dětí a proč se omezit. To si radši pořídíte čokla a vydáváte chytrý rozumy a je vlastě jedno jesti pes pojde nebo ne. S dítětem by to tak snadný nebylo co?

Avatar
:) ..... 05.03.2017

Někdo je hloupý jak daleko vidí. Jsou tu ale i tací, kteří jsou hloupí tak, že ani tak daleko nedohlédnou.

Avatar
jáva ..... 05.03.2017

no to je právě to, že se vám to jenom zdá

Avatar
:) :) 05.03.2017

Pardon, to mělo patřit jinému zde diskutujícímu ....

Avatar
...... jáva 05.03.2017

S Vámi je radost diskutovat :-)

Avatar
Ela jáva 05.03.2017

Kolik je Vám let, že mi tykáte?:-O A proč musím mít podle Vás dítě, když ho nechci a svůj život jsem si podle toho zařídila už velmi dávno?

Avatar
Julie jáva 05.03.2017

Jste vážně tak tupý, že nechápete, že někdo děti nechce a nemá rád? Takže by mu i bylo jedno, jestli by dítě, abych se držela Vašeho slovníku, pošlo nebo ne. Vaše děti klidně můžou platit jen na Vás. Jen předtím musíte jako rodina vrátit všem ostatním, včetně bezdětných, co do vás investovali (mateřská, rodičovská, jestli jste měli nějaké úlevy na daních, nějaké přídavky, využívali zdravotnictví, školství a tak). Nelíbí? Tihle malí sobečkové jsou vážně fascinující.

Avatar
Ela Magda 05.03.2017

Tím mi chcete říct, že když nemám děti, nemám mozek?:-)

Avatar
jáva Ela 05.03.2017

Tak je to jednoduchý, vlastní lenost otočíme na debatu o tykání či deštném pralese. To je přesně to očem mluvím. Nevím proč bych ti netykal, máš stejné právo. Využij ho. Teď bude něco o slušnosti, ne?

Avatar
jáva Ela 05.03.2017

Alespoň jeho podstatnou část.

Avatar
..... Julie 05.03.2017

Tupá ne, jen omezená pochopit, že každý má právo si o svém životě rozhodnout sám.

Avatar
Ela jáva 05.03.2017

:-D no slušnost to sice je, ale když holt chcete ihned k tématu, tak se ptám, co s tím má spojeného ta lenost?

Avatar
jáva Julie 05.03.2017

Sobečkové jsou ti co se nedokáží uskrovnit. Ti co nedokáží přijmout zodpovědnost za výchovu, A já celý život platím, takže klídek stará pano

Avatar
Ela jáva 05.03.2017

Tím mě vlastně urážíte a to samé můžu napsat o Vás. Ale diskuze by měla probíhat bez těchto přímých či nepřímých urážek.

Avatar
Julie jáva 05.03.2017

A ti bezdětní snad neplatí? Sranda, jak si někdo zvládne protiřečit v pár větách. A jak se ti nesobečci bojí, aby o něco "svého" nepřišli, ale aby se sami nemuseli o nic dělit.

Avatar
Fanka Ela 05.03.2017

Není třeba hledat zástupné důvody. Chceš, nechceš, Každého svobodné rozhodnutí. Od lidí vašeho typu to vždycky zní, jako že se vědomně obětovali, ne že děti chtěli, že po nich toužili a tak je měli. A vůbec z toho nevyplývá, že jste dobří rodiče, spíše naopak.

Avatar
Kafková jáva 05.03.2017

A tahovíhle lidi vychovávaj děti a maj volební právo. Hlupáci a rasisti, ketří jasně vědí, na co je ženská - aby poslouchala a rodila. Co naplat...

Avatar
Ela Fanka 05.03.2017

No vždyť ano, netoužím a nechci.

Avatar
Fanka Magda 05.03.2017

XD

Avatar
Fanka Ela 05.03.2017

pardón, to mělo bejt na příspěvek, na který jste taky reagovala, ne na vaši reakci...tady to řazení prostě jen ukousne poslední příspěvek, byť odpověď...

Avatar
Andy Kafková 05.03.2017

Je mi vás upřímně líto. Jestli vám vyhovuje skákat kolem manžílka a převlíkat dětičkám pleny - prosím, ale nenuťte do tohoto žaláře i ostatní svobodně smýšlející ženy, které vidí smysl svého života někde jinde ve svých zálibách, v práci...!

Avatar
Starý V. 05.03.2017

Správné rozhodnutí. Tak si to vlastně dnešní evropští vládci představují. Při dokončování islamisace nebude pak nutno podříznout tolik křesťanů. Přestanou se rodit a dobrovolně předají evropu muslimům.

Avatar
Leni 05.03.2017

Je mi jí líto, chudinky hloupé. Po letech zjistí, že žila úplně zbytečně a nic tu po ní nezůstane. Stane se jen takovým zbytečným a slepým výhonkem.

Avatar
Ela Leni 05.03.2017

Mně tedy nepřijde, že bych žila zbytečně a byla slepým výhonkem.:-D

Avatar
Julie Leni 05.03.2017

Zato nechat na světě potomka, to je věc, to opravdu málokdo dokáže. A i v přírodě je to poměrně unikátní, zvládnout se rozmnožit.

Avatar
Ela Julie 05.03.2017

:-D

Avatar
Marie Ela 05.03.2017

Také jsem se musela zasmát. Proč si lidé myslí, že bezdětní lidé jsou chudáci? Naopak žijí mnohem lepší život než rodiče dětí, které ale nechtěly, ale když to tak má každý...tak je měli, nebo také jen z nepozornosti. Myslím, že je to ale k vzteku. Celé dny stát u sporáku, uklízet, přebalovat, ale nežít jako ta, co děti neměla, nemít svobodu, docela to chápu, ale na druhou stranu, mohli to ti lidé mít také tak ne? Rozhodli se mít děti, aby je jednou mohly navštěvovat na LDN...takže každý strůjce svého osudu.

Avatar
Ela Marie 05.03.2017

Ano ano, opět přesně řečeno. Ale ten zbytečný slepý výhonek se té ženě povedl.:-D To si musím zapsat do notýsku.:-D

Avatar
Kafková Julie 05.03.2017

Koukejte zahodit ten komp, vypnout elektriku, odstěhovat se do jeskyně a jíst kořínky! Technika, zemědělství, vše tu zůstalo po lidech z let minulých, a možná že všichni z nich ani neměli děti! Mimochodem na tom, co vymyslelo pár geniálních, se vezeme všichni.

Avatar
Suzi Leni 05.03.2017

Mně je líto vás-to že žijete tak,že tu po vás zbudou jen děti je hodně smutné. Zkuste dělat i něco záživnějšího,čím si vás okolí a přátelé zapamatují a možná Nelu pochopíte.

Avatar
Kafková Kafková 05.03.2017

Pardon, zase. Tady nejde přidat reakci na stejný příspěvek, odpověď se přiřadí jen k oné reakci. Bylo to samozřejmě k příspěvku chytráka o tom, jak tu po oné neštěstnici nic nezůstane a jak je splýchm a zbytečným výhonkem lidstva. Takže nic než děti tu po nikom zůstt nemůže. Tudíž žádný vynález neexistuje a tahle diskuze se nám všem jen zdá v jakémsi matrixu...

Avatar
Helena Marie 05.03.2017

Ten život není lepší ani horší, je jen jiný. Mě bavil můj život před dětmi a baví mě teď s dětmi. Děti zas dají životu jiný rozměr. Jasně, že tím se ten život změní, člověk už nemůže dělat všechno jako dřív. Ale mně to za to stojí, děti mi to vracejí. Dokonce i věci, které mě dříve moc nebraly, mě teď baví, když to je pro děti. Třeba ta oblíbená plotna. Navíc to, že jsem i u plotny, neznamená, že jsem jenom u ní. A čím jsou děti větší, tím víc prostoru je i pro ty další věci. Čili já jsem spokojená. Ale takhle to mám já. Když by někdo dítě vnímal jako kouli u nohy, byla by hloupost si ho pořizovat. nakonec by na to doplatilo hlavně to dítě.

Avatar
 ☹ 05.03.2017

Ono by to chtělo bezdětným přidat nějaké daně a ubrat důchod. Pak by je takový frajeřinky přešly. *21*

Avatar
Johny  ☹ 05.03.2017

Vážený/á ,z vašeho příspěvku vyplývá,že máte místo malého mozku velké h...o, ale opravdu velké. Raději už nikdy nikam nic nepřispívejte, budte tak laskav/a !

Avatar
Kafková  ☹ 05.03.2017

Měly by děti, protože by to bylo ekonomicky výhodnější! Správně! Mnoho dalších spokojených dětí by přišlo na svět, vyrovnaných, vzdělaných, dobře vychovaných. Nebo že by ...Vždyť už jsou lidi, kteří mají děti proto, že je to pro ně ekonomicky výhodné. Stačí se o ně moc nestarat, o ty potomky, a brát přídavky. Takže váš skvělej nápad vlastně už v praxi běží - líbí?

Avatar
Marie Kafková 05.03.2017

Skvělé !! Jste velmi chytrá !! Pán nedomýšlí...

Avatar
Chlasták a pavel str 05.03.2017

Svoboda spočívá i takovém osobním rozhodnutí. Emancipace žen je třeba brát vážně.Žena není jen otrokem svých dětí a manžela ,ale je velmi často schopna vytvořit i úžasné věci pro společnost, než jen vařit a prát .Chlasták Pavel str.

Avatar
Jana 35 05.03.2017

Hlavně se někdo nesnažte druhým vnuknout pocit, že se nedá žít plnohodnotný život, pokud nejste matkou. Co potom ženy, které děti chtějí a nemohou je mít? To aby si to šly rovnou hodit. Docela jí lituju, že se s tímto nesvěřila jen nejbližšímu okruhu rodiny. Bude to chtít hodně silnou psychiku, aby se z těch "keců" nezbláznila.

Avatar
Sába 05.03.2017

Naprosto Nelu chápu a nechápu ženy co to pobuřuje-to,že vy jste nechtěla dítě a pak se to najednou změnilo a jste šťastná mamina,přece neznamená,že se to bude i případ všech ostatních žen. Sama pevně vím,že vlastní dítě nechci a to přitom děti mám ráda. Jsem hrdá teta a heslo pohlídat a vrátit mi bohatě stačí. Plnohodnotný život se dá obstarat i jinak. Většina "mamin" tady by to měla už pochopit. Každá žena si to má právo rozhodnout sama a žádná druhá by jí do toho neměla kecat.

Avatar
Helena 05.03.2017

Děti mám, dvě, mám je moc ráda a život bez nich si neumím představit. Ale neodsuzuju ty, co to mají jinak. Ani je nepovažuju za sobce. Ruku na srdce vy, co děti máte, proč jste si je pořídili? Kvůli obecnému blahu? Kvůli Babišovi a důchodům? Kvůli vymírajícímu lidstvu (co navíc nevymírá)? Nebo proto, že jste je chtěli? Já za sebe tedy říkám, že proto, že jsem je chtěla. No a někdo je nechce, tak je nemá. Fakt mi to nepřijde o nic sobečtější. Že mají zbytečný život? Tak to vážně nevím. Že by třeba bezdětný vědec byl o tolik zbytečnější než támhle Šándor s pěti dětmi na podpoře to mi vážně nepřijde. A říkám si, že jestli si to někdo myslí, asi toho víc než ten Šándor v životě nedokázal. Vůbec už nechápu tu věc s důchody. Já byla šest let doma s dětmi - a víte co, taky mě živili cizí děti, včetně těch bezdětných. Jsem proto nějaká pijavice? Je pijavice bezdětný, co celý život platí na důchody a jednou ten důchod chce? A proč to vůbec řešíte, když jste přece všichni takoví nesobci? Já si myslím, že bezdětní se o mnoho ochuzují, ale chápu, že oni to asi jako ochuzení neberou. A že si v životě najdou to, co zas baví je. Nezlobím se proto na ně, nezávidím jim, nelituju je. Prostě každý jsme jiný.

Avatar
Kafková Helena 05.03.2017

Jste skvělá a napsala jste to přesně. A právě proto, že vám nechybí nadhled, tolerance, empatie a rozvážnost, troufám si říct, že jste nejspíš mnohem lepší máma, než všichni ti zasloužilí nesobci (u nichž člověk chtě nechtě přemýšlí, proč ty nesmyly stále opakují a trošku mu u toho běhá mráz po zádech). Hodně štěstí!

Avatar
Marie Kafková 05.03.2017

Ano, napsala jste to perfektně.

Avatar
Marie Helena 05.03.2017

Vynikající. Jste pravý demokrat. O Vaší vysoké inteligenci není pochyb. Žít s Vámi je výhra pro muže.

Avatar
Irca 05.03.2017

Ja jsem take deti nechtela. Na natlak okoli ted jedno mam. A musim priznat, ze to byla nejvetsi chyba meho zivota, ktera uz nejde vratit. Ani to dite si to nezaslouzi. Takze kdyz nechce, tak at nema. Fandim a zavidim tu odvahu.

Avatar
Marie Irca 05.03.2017

Na nátlak okolí...nechápu. Držel Vám někdo pistoli u hlavy? Že jste se nesměla Vy sama rozhodnout?

Avatar
Jarda Irca 05.03.2017

A to dítě to ví? A nebo mu povíte až vyroste, nechtěla jsem tě a nemám tě ráda. To není možné být bez srdce a citu!

Avatar
 ☹ Jarda 05.03.2017

Neboj, to dítě to jednou zjistí (anebo ani nemusí, vycítí to) a vrátí jí to i s úroky. :-D

Avatar
Marie  ☹ 05.03.2017

A co jí má vracet? Vy se přinutíte k lásce, když ji necítíte?

Avatar
 ☹ Marie 05.03.2017

Necítit lásku k partnerovi, to beru. Ale k vlastnímu dítěti? Tady je něco hodně špatně. V důchodu pozná, co je to samota.

Avatar
Marie  ☹ 05.03.2017

No a právě proto je dobře když ženy nerodí, když děti nechtějí ne?

Avatar
Realista 05.03.2017

Docela chápu její rozhodnutí... Já sám děti mám a jsem za ně rád a nedal bych je v žádném případě,ale kdybych je neměl,můj život by běžel i bez nich.

Avatar
Milan 05.03.2017

Děsí mě názory mladých lidí. Ale na druhou stranu, stát pro mladé rodiny, které si přejí děti, nedělá vůbec nic. Jsem důchodce a myslím, že se nám politici věnují víc, než lidem co chtějí mít klasickou rodinu. Potom se, ale nesmíme divit, že se některé národy rozhodly posílit společnost o emigranty, kteří si nedělají starosti jak uživí děti. Žena z těchto zaostalých států rodí jako jabloň. Když se najdou peníze na ně, tak proč by se mladým rodinám nemohlo do začátku také pomoci.

Avatar
Ivana T. 05.03.2017

Pro ty, kteří jí odsuzují z důvodu, že bude na stáří sama - znám hodně lidí, kteří děti a vnoučata mají a stejnak jsou na stáří sami. Dělat si děti z tohohle důvodu mi přijde samo o sobě dost sobecké. Existuje snad nějaký životní manuál, podle kterého něco musíme, když na to např. máme věk, ačkoli to nechceme nebo necítíme? Ať si každý dělá co chce.

Avatar
P 05.03.2017

Má spoustu aktivit, bla bla bla ... Ale její geny asi teď litujou a až bude v pětadevadesati ležet v LDNce, tak ji přijde sakra líto že nezplodila nikoho kdo by jí přišel navštívit.

Avatar
Lada P 05.03.2017

Jsem socialni rehabilitacni pracovnice a ze by se nam dvere netrhly, tak to teda ne. Budete rad za 1 navstevu mesicne a to jeste prehanim.

Avatar
Marie P 05.03.2017

A to myslíte, že jí na té LDN změní život nebo co? Víte kolik tam leží matek a otců? A kolik je tam návštěv dětí? Asi ne, protože jednak by tam převážně ti lidé neleželi a jednak byste tohle nepsal..Mít děti proto, aby mě někdo jednou navštívil na LDN, tak kvůli tomu jsem děti rozhodně nechtěla...a neměla. Dost smutná vyhlídka..mějte děti, at Vás jednou někdo navštěvuje...na LDN.

Avatar
Ela P 05.03.2017

Nemějte strach, pětadevadesáti se dnes mladá generace nedožije;-). S tím, jak se stravuje, žádná prevence, samý stres..., to vidím spíš na infarkt, rakovinu nebo cukrovku.:-)

Avatar
Kafková Marie 05.03.2017

Přesně, to jsou ti nesobci, kteří děti mají.... a mnohdy je vychovávají tak, že těm dětem ani nelze vyčítat, když se od rodičů odstřihnou, jakmile mohou, a ani za nimi do LDN nejsou. Mnoho zlého se schovává i pod slupkou "spořádaných rodin", děti navždy poznamenané, které se ze svého idylického dětství vzpamatovávají celý život...

Avatar
Marie Ela 05.03.2017

To jsou vážený ještě dobré varianty, hlavně aby to nebyla bio válka víte...Proto jsem i já přesvědčena, že o dlouhověkosti se tu nedá mluvit. Chemické zbraně jsou svinstvo. Už za první světové války s tím nebyly dobré zkušenosti. Na to přišla španělská chřipka a půl Evropy bylo vymláceno. Také se tedy nedožívali moc let a jedli určitě zdravěji.

Avatar
Ela Marie 05.03.2017

To byla jen reakce na tento komentář s LDNkou, protože mi přijde úplně mimo přemýšlet o tom, mít děti kvůli návštěvě LDN.:-D Neregistrovaná/ý - P | dnes 14:05 Má spoustu aktivit, bla bla bla ... Ale její geny asi teď litujou a až bude v pětadevadesati ležet v LDNce, tak ji přijde sakra líto že nezplodila nikoho kdo by jí přišel navštívit. Nemějte strach, pětadevadesáti se dnes mladá generace nedožije. S tím, jak se stravuje, žádná prevence, samý stres..., to vidím spíš na infarkt, rakovinu nebo cukrovku.

Avatar
hanka 64 05.03.2017

Je to výhradně její věc, zda mít nebo nemít děti. Spousta zpěvaček i u nás děti nemá. To není povinnost. Lidí je na světě dost. Navíc v Evropě určitě bude nějaký velký konflikt, takže se jí ani nedivím.

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat