Komentáře k článku

Avatar
Avatar
pavka 05.03.2017

Jen idiot a tupá ovce komentuje negativně to jak se ona rozhodla, smysl života není plodit ale žít podle sebe a ne podle toho jak to chce okolí...

Avatar
Marie pavka 05.03.2017

Bravo, ano, souhlasím s Vámi - Žij a nech žít. Ta slečna je také nekritizuje za to, že mají děti.

Avatar
Petr Marie 05.03.2017

Ano každý má právo na to žít podle sebe. Další častý argument je: když to nezasáhne do sféry někoho jiného, tak o co jde? Představte si, že všichni budou jen ležet a nebudou nic dělat, tzn. nezasahují do sféry někomu jinému, ale problém je ten, že nebude nic fungovat. I ten kdo dnes volí tzv. alternativní způsob života, žije v lese atd. stejně využívá a zneužívá společnost a když už neví kudy kam tak tu společnost žádá o pomoc. Takže, pokud člověk žije v nějaké společnosti, stejně je vždy na ni nějak vázán. Pokud by se Vaši rodiče rozhodli stejně jako Vy, tak tady nejste.

Avatar
Karel pavka 05.03.2017

Všimněte si jak často ti kdo se zarputile myšlenky na svobodnou volbu zastávají, vyjadřují o těch ostatních kterým se to nelibí jak o tupých ovcích. Snad si vzpomenou až půjdou do důchodu, že ty děti těch "hloupých" na ně makají, aby ti bezdětní měli na důchod.

Avatar
LARRY Marie 05.03.2017

MARIE,ABSOLUTNÍ SOUHLAS S TEBOU ! LARRY

Avatar
Majka 05.03.2017

Môj syn sa rozhodol tak isto. Okolie s tým kupodivu nemá a nemalo problém. Má 32 rokov. Rodičovstvo treba brať zodpovedne. Píšeme rok 2017, doba sa mení.

Avatar
Roman 05.03.2017

Početí dítěte a jeho narození je dar od Boha. Vztah k němu taky ta žena i muž dostanou.

Avatar
Wendy 05.03.2017

Dobry den, nechapu, proc se takhle poburujete. Kazdeho vec, jak se postavi ke svemu udelu zde a zda chce nebo nechce deti. Lepsi je nemit, nez aby troela matka i dite a rodily se napr. Nechtene deti a bylo jim ublizovano.... Myslim, ze jsme vyspely stat, ovsem nekdy mi to tak neprijde....hodne lidi je na tom stejne a snazi se o otom mluvit a ukazat lidem, ze se to stav jiz beznou zalezitosti, vznikaji stranky, diskuze...proste dnes uz neni doma jako kdysi, ze zena musi za kazdou cenu rodit deti a byt ta co plodi a plodi a plodi.... Sama patrim mezi zeny, ktere deti nechteji a plne souhlasim se slecnou. Sterilizaci jsem sice nepodstoupila ale take nejsem matersky typ a ziju a lide okolo me vuuubec neodsuzuji. Maji dokonce pochopeni a daji mi za pravdu, ze privest dite do teto doby, kdy clovek nema pomalu narok od statu na nic, zivotni podminky a prostredi mizive, to co se vubec deje ve svete at uz IS, imigranti... Je jen otazka casu, kdy se posere neco tady a privest dite do hruzy, valky, utrpeni a jinych socialnich chudob opravdu je sobeckost! Ja si zivot bez ditete naplno uzivam a s pritelem se nam bez deti zije dobre.

Avatar
Iva 05.03.2017

Zajimala by me reakce slecny tak za 10let.. jestli stale nebude litovat nebo to spise neprizna...

Avatar
Hanka 05.03.2017

Moje matka děti měla, dokonce dvě. Celý život nám dětem jen říkala, že nikdy děti nechtěla a nás má jen kvůli našemu otci. Jaký myslíte, že k nám měla vztah?

Avatar
Marie Hanka 05.03.2017

Nesete si v sobě velké trauma. Je mi líto, že Vaše matka nepochopila, jak vám dětem, ubližuje...Vypadá to, že jste inteligentní žena a pochopila jste, že pokud chcete být v životě štastná a uspěšná, je nutné se dívat na matku jako nemocnou ženu, která se sice na svých dětech provinila, ale Vy jste schopna nelásku citově ploché matky překonat a věnovat lásku svým dětem, pokud je máte nebo mít budete. Pokud je nebudete chtít mít, tak i tak uděláte dobře, život prožijete jako štastná bytost, která milovala život, o kterém si sama rozhodla, jak ho bude žít.

Avatar
Jirka_1 05.03.2017

Ano, je to její věc, ale když jí za dva tři roku rupne v guli a po dítěti zatouží, už to nepůjde... Je to sobecké v první řadě od ní.

Avatar
Radka Jirka_1 05.03.2017

Bude husa škemrat aby ji udělali umělé oplodnění a nejlépe na pojišťovnu.

Avatar
Ela 05.03.2017

Za ta léta, co se pohybuji mezi lidmi, tak vidím jen unavené, strhané, udřené, neupravené matky, které si stěžují, že nic nestíhají, nemají čas posedět ani půl hodiny na kávu, když se dlouho nevidíte...na děti, které jim nedovolí se pořádně vyspat, nebo řeší jejich problémy, když jsou starší...na manžela, který jim jde na nervy, nebo se právě pohádali...že už nejsou jako dřív, přibraly...atd. do nekonečna. Opravdu jen špetka žen vypadá v pohodě a šťastně, když jsou matky. Spíše pak takové, které už mají děti dospělé a tím pádem získávají více času také pro sebe. Také znám spoustu žen, které tvrdí, že na 1. místě jsou jejich děti (pro ty všechno), pak ty ženy a nakonec manžel. To asi také není dobré? S dětmi nebo bez dětí nakonec zůstanou rodiče stejně sami - jeden pro druhého, tak by přece neměl být v 1. fázi společného života manžel nebo partner až na posledním místě, ne? Jenže většinou spolu málokdy tak dlouho zůstanou, jelikož se muž jeví jako 5. kolo u vozu, odchází...A takových příběhů jsem viděla dost. Dokonce znám rodinu, kde pospolu žije manžel, manželka, jejich syn a milenka manžela. Tak nevím, jestli je i tohle dobrá výchova pro toho kluka a opět se dostáváme k otázce mít nebo nemít děti a o čem vlastně je tenhle článek.

Avatar
Lenka 05.03.2017

Ve 29 letech je opravdu brzo podstoupit tento zakrok a bude toho jednou třeba litovat. Také jsem nikdy nechtěla děti a neměla jsem k nim absolutně žádný vztah. Ve 33 letech se to změnilo a po dítěti jsem zatoužila a narodil se mi syn a jsem teď šťastná máma.

Avatar
katka Lenka 05.03.2017

jak pisete. mam kamaradku, pro kterou to byli jenom parchanti, v 35 prvni dite, druhe ve 40. nelu vubec neodsuzuji, jen bych byt klinikou na definitivni reseni pockala do 35.

Avatar
Lenka katka 05.03.2017

Přesně tak, někomu to docvakne bohužel později. Také bych počkala nejméně do 35.

Avatar
Daniela 05.03.2017

Je to jen její věc co se svým tělem udělá,je však mladá a s věkem se mění pohledy na svět a hodnoty života.Děti jsou pokračovateli vašeho bytí a ženy je prostě rodí.Je to tak a bude to tak,pokud se jednou nedostaneme do fáze jako v SEXMISI.Neodsuzujme ji,třeba je lepší,že nebude mámou.Mnohé jsou a přesto se tak necítí.Hezký den

Avatar
Marie Daniela 05.03.2017

Ano Danielo, prostě se nerodíme s touhou po dětech. a opravdu je jen na každém, jak chce žít. S dětmi nebo bez. Myslím že v tom není žádné sobectví. A navíc tu možnost má každá z nás. Že neporodí. Jsou lidé že potřebují dědice majetku, pak mají mladí lidé děti z hlouposti, prostě přijde do jiného stavu, jsou takové že ani nevědí s kým...nebo nechtějí pracovat a tak takto můžou za přispění dávek být doma a nemuset ráno vstávat do práce. Také jsem znala i takové co ze zamilovanosti a když je přešla, tak měly 2 - 3 děti a nevěděly si rady co s tím...A také je nikdo neodsuzuje. Upřímně řečeno, mám děti a jsem ráda že je mám a také je miluji, ale být znovu mladá, do dnešní doby bych také děti nepřiváděla. Tenhle svět není vhodný pro děti.

Avatar
Pavel Šťastný 05.03.2017

Vždycky si, když v první chvíli nevím, položím otázku: Co by to asi tak udělalo, kdyby se tak rozhodli všichni? (jezdit veřejnou dopravou na černo, nenechat se očkovat, spotřebovat 300l vody denně, nemít děti...) a potom mi vychází, že ta naše "vyspělá západní civilizace" není oproti těm "zaostalým" až tak vyspělá. Naopak. Civilizace, která se nemnoží časem zcela přirozeně uvolní místo té, která neztratila jeden ze základních přírodních pudů.....

Avatar
Magda Pavel Šťastný 05.03.2017

Co by se asi stalo, kdyby se všichni rozhodli stát kominíky? Měli bychom čisté komíny, ale umřeli bychom hlady, protože by neměl kdo péci chleba. Z toho jasně vyplývá, že rozhodnutí stát se kominíkem je špatné a sobecké. Nebo není? Neplatí náhodou, že pravděpodobnost, že by všichni chtěli jít na kominíka - nebo se rozhodli nemít děti - je rovná nule? A že je daleko pravděpodobnější, že se to vše společnosti nějak vyváží? Někdo půjde na kominíka, jiný na pekaře, někdo bude mít pět dětí, někdo žádné.

Avatar
Petr Magda 05.03.2017

Samozřejmě, že se to vyváží, a může to být každému jedno jestli máte děti nebo ne. To by jste je pak nesměli čerpat z důchodového systému, kde ty děti na vás budou pracovat.

Avatar
Kafková Petr 05.03.2017

Takhle věčná demagogie. Celý život bude platit daně bez úlev a sociální pojištění, tedy tisíce měsíčně, nebude čerpat mateřskou ani přídavky, ale na důchod pak nárok nemá. Protože neměla děti. Tak víte co, když je to tak výhodné je nemít, a naopak mít děti jen za trest a oběť - přesně tak to od vás zní - proč je máte? Povinné to není. Já zase nechci věčně na zdravotním pojištění doplácet na ty, co hulej, chlastaj, jsou tlustí... co mi poradíte???

Avatar
Marie Petr 05.03.2017

Ti bezdětní celý život si na důchod platí. Z jejich daní jdou peníze na dávky pro rodiny, na důchody, na školství atd. Takže ekonomicky jsou ti bezdětní více výhodní než ti dětní. Nesmysl, že Vaše děti budou mi vydělávat na důchod, protože já budu bezdětná je opravdu nesmysl. Nebudou to Vaše děti, budou to třeba ukrajinci, už dnes tu pracuje spousta cizinců. Protože zase od nás odešlo spousta lidí jinam. Tím chci říci, že můžete mít děti, ale když se jednou, až jim ti bezdětní zaplatí vzdělaní, vrhnou do ciziny, tak podle Vás budou platit lidem na důchody zde? Kde to žijete - Vy nevíte že v Evropě?

Avatar
Julie Petr 05.03.2017

Přesně tak. Nárok na důchod, nemocenskou, mateřskou, rodičovskou, podporu v nezaměstnanosti atd. by měli mít jen lidi, jejichž děti zrovna pracují. Ne že někdo třeba půjde na mateřskou a nechá se živit cizími dětmi.

Avatar
Petr Marie 05.03.2017

No samozřejmě, třeba to budou cizinci, ale jsou to pořád "děti" někoho, tzn. že Vy teď platíte důchod těm co už v důchodě jsou, stejně jako já. A už vidím, kdyby nastal stop stav na děti, jak Vás v důchodě ošetřuje 110 letý doktor.

Avatar
Marie Petr 05.03.2017

Vidíte to černě, dětí bude pořád víc než je potřeba. Kdyby tomu tak nebylo, není planeta přetížena 8 miliardami lidí.

Avatar
Kafková Julie 05.03.2017

XD dokonalá odpověď těm ukřivděným mudrlantům, kterým prostě logika asi není dána... někomu nená dána touha po dětech, někomu zase inteligence, tak už to chodí, nikdo nemá všechno!

Avatar
Julie Petr 05.03.2017

Vaše příspěvky jsou čím dál nelogičtější. Proč by měl nastat stop-stav na děti? A proč by nárok na důchod či jiné dávky měli mít jen lidé, kteří mají děti? Čili pan XY celý život platí daně/odvody, ale je bezdětný, takže nemá nárok na nic, zatímco pan XY je celý život na dávkách, ale má dvacet dětí, tak si zaslouží superdůchod? To je vážně skvělý systém.

Avatar
Julie Kafková 05.03.2017

A někomu není dána schopnost rozpoznat ironii. :-p

Avatar
Kafková Julie 05.03.2017

Ne, to byla reakce na původní příspěvek, ale tady se to taky řadí trochu nelogicky.. Ta ironie byla skvělá - a zcela pravdivá.

Avatar
Julie Kafková 05.03.2017

Chápu, s tím řazením je to tu složité. ;-)

Avatar
Lenka 05.03.2017

Myslím, že mnohem větší tragédií je, když žena po dětech moc touží a nemůže je mít. Tahle slečna se tak rozhodla sama, nikdo by jí neměl soudit a myslím, že ani ona sama nemá povinnost své rozhodnutí někomu zdůvodňovat. Jak se říká : "Když máš kopyta, neznamená to, že musíš následovat stádo ". Apropó, v téhle době se jí ani nedivím. Sociální jistoty - nula, lidská morálka - nula. Kdo ví, jak to bude za dalších 20 let .....

Avatar
Helena 05.03.2017

Zajímavé, že nejvíce tu o tom, jak mít dítě je povinností každé ženy a jak bez dítěte není život ženy úplný, vykřikují muži.

Avatar
Barbora 05.03.2017

Můj názor je takový, že je to jen a její věc. Nikdo nemá právo jí za to soudit, ať si každý žije svůj život jak uzná sám za vhodné. Jestli toho bude jednou litovat, je též její věc. Osobně jsem toho názoru, že né každá žena musí být matkou. Pokud se na to někdo necítí, proč to lámat přes koleno. Prostě každého věc. Názory, že je nevyvinutá, jsou dost směšné a nemají hlavu ani patu.

Avatar
Pit 05.03.2017

Většina komentářů vypovídá o vyspělosti populace ....lidi, proberte se, žijte svůj život a nebudtě jak ovce ve stádu....a taky nebudtě závistiví, tím si jenom kazíte svůj život

Avatar
Josef 05.03.2017

Teď je mladá a krásná. Až bude stará, tak po ní ani pes neštěkne.Asi bude v luxusním penzionu vzpomínat na to, jaké by to bylo, kdyby se mohla vidět s vnoučaty.

Avatar
Gita Josef 05.03.2017

Pokud někdo nemá vztah k dětem, je jen rád, že se ve stáří nemusí "otravovat" s vnoučaty. Jenže to někdo, kdo ten vztah má, těžko pochopí.

Avatar
Girl No.1 Josef 05.03.2017

Jak víte, že je krásná? Podle ilustračního obrázku? XD

Avatar
Magda 05.03.2017

Souhlasím s těmi, kteří tu psali, že je to každého věc, ale že v 29-ti je na tak zásadní a nevratné rozhodnutí brzy. Na druhou stranu když by si v těch 29-ti letech dítě pořídila, je to taky zásadní a nevratné rozhodnutí (alternativu končící vězeních vynechávám), ale nikdo by jí asi neříkal, že je moc mladá a má počkat, protože může změnit názor.

Avatar
Martin H. 05.03.2017

No to je teda pěkná kráva... Asi případ pro psychologa, možná i pro psychiatra

Avatar
Julie Martin H. 05.03.2017

Ano, měl byste některého z uvedených pánů v nejbližší době navštívit. Protože kritizovat druhé za to, že když nechtějí děti, tak dělají vše pro to, aby je neměli, je opravdu - řekněme na konzultaci.

Avatar
Vlastimil 05.03.2017

Není vůbec důvod někoho odsuzovat za to,že nechce mít děti.Doba se změnila,existuje obrovské množství aktivit kterými může člověk svůj život naplnit.To se týká těch úspěšných lidí.Na druhou stranu existuje daleko větší skupina lidí,kteří by děti mít ani neměli,protože je jednoduše neuživí a v podstatě neuživí ani sami sebe.Je také pravda,že tato společnost k tomu mít děti mladé lidi spíše odrazuje (velmi těžká dostupnost vlastního bydlení,nejistota zaměstnání).Podle mého názoru se do budoucna jedná o obroský generační problém.Já sám jsem musel doslova utéci do předčasného důchodu,mám vlastní bydlení a jsem velmi spokojený.Dvě děti,které mám jsou dospělé a naštěstí se sami uživí.V této době a v této společnosti lidé kteří mají děti a dokáží se o ně plnohodnotně postarat mají můj odiv.

Avatar
Erika 05.03.2017

Pokud nechce děti, je to jen a jen její rozhodnutí. My máme děti dvě, a je to zápřah. Ale co mě štve na názoru této slečny jsou ty její představy, že matky stojí jen u sporáku celý dny, a přebalují plíny. To mě docela urazilo. Kdyby to takto třeba brala její matka, nebyla by. Ale...mateřství je především o lásce. Je to nádherné, náročné, těžké, ale své děti prostě miluju, a ty věci kolem...dělané s láskou :) Ano, jsou dny, kdy přijde nemoc, problémy atd., kdy to není nejrůžovější. Ale mám podporu ve svém patrnerovi..třeba holčina nepotkala toho pravého ještě...kdo ví, jak to u nich doma fungovalo.. No její život, její volba. Ale ty chytré řeči ať si nechá stranou. Jelikož si to nezkusila, tak neví o čem mluví.

Avatar
Marie Erika 05.03.2017

Nevím proč se rozčilujete, vždyt napsala ta slečna pravdu. Když nestojíte u sporáku, tak kupujete rodině jídlo v bufetu? Nebo neuklízíte, nevaříte, neprala jsem plíny, vlastně dneska se takové plíny neužívají, ale děti Vám, že jsem tak zvědavá, přebaloval tedy kdo? Něco o tom vím, mám také dvě děti, milujícího partnera můžete mít, ale jako na ženě si myslím leží domácnost na Vás víc než na něm. A nechápu jedno, jste takto štastná, tak co Vás rozlobilo na té slečně? Že volila na rozdíl od Vás svobodný život...Jinak víte, žádné dítě nemá předem možnost si zvolit, že se nechce narodit, proto vynucená vděčnost dětí k rodičům za život, o který třeba vůbec nestály jako asi i ta slečna je směšná. No tak by se nenarodila a to by Vám snad vadilo? Jí rozhodně ne. Takže chytré řeči vedete, nezlobte se, ale Vy. Jasně, že když ty děti už máte, tak je milujete. Ale určitě jste předem nemilovala děti, které jste ještě neměla, to postrádá logiku. Já jí prostě fandím. Nechce děti, tak je nemá a všichni jí můžou vlízt na záda. Správný přístup. U nás přece nikoho nenutíme aby měl děti, takže pokud je má, tak je mít chtěl a je to zase jen jeho věc, že stojí denně u sporáku, protože rodina chce jídlo denně, slečna nelhala....a Vás její svoboda popudila zbytečně.

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat