Komentáře k článku

Avatar
Avatar
Martin H. 05.03.2017

No to je teda pěkná kráva... Asi případ pro psychologa, možná i pro psychiatra

Avatar
Julie Martin H. 05.03.2017

Ano, měl byste některého z uvedených pánů v nejbližší době navštívit. Protože kritizovat druhé za to, že když nechtějí děti, tak dělají vše pro to, aby je neměli, je opravdu - řekněme na konzultaci.

Avatar
Magda 05.03.2017

Souhlasím s těmi, kteří tu psali, že je to každého věc, ale že v 29-ti je na tak zásadní a nevratné rozhodnutí brzy. Na druhou stranu když by si v těch 29-ti letech dítě pořídila, je to taky zásadní a nevratné rozhodnutí (alternativu končící vězeních vynechávám), ale nikdo by jí asi neříkal, že je moc mladá a má počkat, protože může změnit názor.

Avatar
Josef 05.03.2017

Teď je mladá a krásná. Až bude stará, tak po ní ani pes neštěkne.Asi bude v luxusním penzionu vzpomínat na to, jaké by to bylo, kdyby se mohla vidět s vnoučaty.

Avatar
Gita Josef 05.03.2017

Pokud někdo nemá vztah k dětem, je jen rád, že se ve stáří nemusí "otravovat" s vnoučaty. Jenže to někdo, kdo ten vztah má, těžko pochopí.

Avatar
Girl No.1 Josef 05.03.2017

Jak víte, že je krásná? Podle ilustračního obrázku? XD

Avatar
Pit 05.03.2017

Většina komentářů vypovídá o vyspělosti populace ....lidi, proberte se, žijte svůj život a nebudtě jak ovce ve stádu....a taky nebudtě závistiví, tím si jenom kazíte svůj život

Avatar
Barbora 05.03.2017

Můj názor je takový, že je to jen a její věc. Nikdo nemá právo jí za to soudit, ať si každý žije svůj život jak uzná sám za vhodné. Jestli toho bude jednou litovat, je též její věc. Osobně jsem toho názoru, že né každá žena musí být matkou. Pokud se na to někdo necítí, proč to lámat přes koleno. Prostě každého věc. Názory, že je nevyvinutá, jsou dost směšné a nemají hlavu ani patu.

Avatar
Helena 05.03.2017

Zajímavé, že nejvíce tu o tom, jak mít dítě je povinností každé ženy a jak bez dítěte není život ženy úplný, vykřikují muži.

Avatar
Lenka 05.03.2017

Myslím, že mnohem větší tragédií je, když žena po dětech moc touží a nemůže je mít. Tahle slečna se tak rozhodla sama, nikdo by jí neměl soudit a myslím, že ani ona sama nemá povinnost své rozhodnutí někomu zdůvodňovat. Jak se říká : "Když máš kopyta, neznamená to, že musíš následovat stádo ". Apropó, v téhle době se jí ani nedivím. Sociální jistoty - nula, lidská morálka - nula. Kdo ví, jak to bude za dalších 20 let .....

Avatar
Pavel Šťastný 05.03.2017

Vždycky si, když v první chvíli nevím, položím otázku: Co by to asi tak udělalo, kdyby se tak rozhodli všichni? (jezdit veřejnou dopravou na černo, nenechat se očkovat, spotřebovat 300l vody denně, nemít děti...) a potom mi vychází, že ta naše "vyspělá západní civilizace" není oproti těm "zaostalým" až tak vyspělá. Naopak. Civilizace, která se nemnoží časem zcela přirozeně uvolní místo té, která neztratila jeden ze základních přírodních pudů.....

Avatar
Magda Pavel Šťastný 05.03.2017

Co by se asi stalo, kdyby se všichni rozhodli stát kominíky? Měli bychom čisté komíny, ale umřeli bychom hlady, protože by neměl kdo péci chleba. Z toho jasně vyplývá, že rozhodnutí stát se kominíkem je špatné a sobecké. Nebo není? Neplatí náhodou, že pravděpodobnost, že by všichni chtěli jít na kominíka - nebo se rozhodli nemít děti - je rovná nule? A že je daleko pravděpodobnější, že se to vše společnosti nějak vyváží? Někdo půjde na kominíka, jiný na pekaře, někdo bude mít pět dětí, někdo žádné.

Avatar
Petr Magda 05.03.2017

Samozřejmě, že se to vyváží, a může to být každému jedno jestli máte děti nebo ne. To by jste je pak nesměli čerpat z důchodového systému, kde ty děti na vás budou pracovat.

Avatar
Kafková Petr 05.03.2017

Takhle věčná demagogie. Celý život bude platit daně bez úlev a sociální pojištění, tedy tisíce měsíčně, nebude čerpat mateřskou ani přídavky, ale na důchod pak nárok nemá. Protože neměla děti. Tak víte co, když je to tak výhodné je nemít, a naopak mít děti jen za trest a oběť - přesně tak to od vás zní - proč je máte? Povinné to není. Já zase nechci věčně na zdravotním pojištění doplácet na ty, co hulej, chlastaj, jsou tlustí... co mi poradíte???

Avatar
Marie Petr 05.03.2017

Ti bezdětní celý život si na důchod platí. Z jejich daní jdou peníze na dávky pro rodiny, na důchody, na školství atd. Takže ekonomicky jsou ti bezdětní více výhodní než ti dětní. Nesmysl, že Vaše děti budou mi vydělávat na důchod, protože já budu bezdětná je opravdu nesmysl. Nebudou to Vaše děti, budou to třeba ukrajinci, už dnes tu pracuje spousta cizinců. Protože zase od nás odešlo spousta lidí jinam. Tím chci říci, že můžete mít děti, ale když se jednou, až jim ti bezdětní zaplatí vzdělaní, vrhnou do ciziny, tak podle Vás budou platit lidem na důchody zde? Kde to žijete - Vy nevíte že v Evropě?

Avatar
Julie Petr 05.03.2017

Přesně tak. Nárok na důchod, nemocenskou, mateřskou, rodičovskou, podporu v nezaměstnanosti atd. by měli mít jen lidi, jejichž děti zrovna pracují. Ne že někdo třeba půjde na mateřskou a nechá se živit cizími dětmi.

Avatar
Petr Marie 05.03.2017

No samozřejmě, třeba to budou cizinci, ale jsou to pořád "děti" někoho, tzn. že Vy teď platíte důchod těm co už v důchodě jsou, stejně jako já. A už vidím, kdyby nastal stop stav na děti, jak Vás v důchodě ošetřuje 110 letý doktor.

Avatar
Marie Petr 05.03.2017

Vidíte to černě, dětí bude pořád víc než je potřeba. Kdyby tomu tak nebylo, není planeta přetížena 8 miliardami lidí.

Avatar
Kafková Julie 05.03.2017

XD dokonalá odpověď těm ukřivděným mudrlantům, kterým prostě logika asi není dána... někomu nená dána touha po dětech, někomu zase inteligence, tak už to chodí, nikdo nemá všechno!

Avatar
Julie Petr 05.03.2017

Vaše příspěvky jsou čím dál nelogičtější. Proč by měl nastat stop-stav na děti? A proč by nárok na důchod či jiné dávky měli mít jen lidé, kteří mají děti? Čili pan XY celý život platí daně/odvody, ale je bezdětný, takže nemá nárok na nic, zatímco pan XY je celý život na dávkách, ale má dvacet dětí, tak si zaslouží superdůchod? To je vážně skvělý systém.

Avatar
Julie Kafková 05.03.2017

A někomu není dána schopnost rozpoznat ironii. :-p

Avatar
Kafková Julie 05.03.2017

Ne, to byla reakce na původní příspěvek, ale tady se to taky řadí trochu nelogicky.. Ta ironie byla skvělá - a zcela pravdivá.

Avatar
Julie Kafková 05.03.2017

Chápu, s tím řazením je to tu složité. ;-)

Avatar
Daniela 05.03.2017

Je to jen její věc co se svým tělem udělá,je však mladá a s věkem se mění pohledy na svět a hodnoty života.Děti jsou pokračovateli vašeho bytí a ženy je prostě rodí.Je to tak a bude to tak,pokud se jednou nedostaneme do fáze jako v SEXMISI.Neodsuzujme ji,třeba je lepší,že nebude mámou.Mnohé jsou a přesto se tak necítí.Hezký den

Avatar
Marie Daniela 05.03.2017

Ano Danielo, prostě se nerodíme s touhou po dětech. a opravdu je jen na každém, jak chce žít. S dětmi nebo bez. Myslím že v tom není žádné sobectví. A navíc tu možnost má každá z nás. Že neporodí. Jsou lidé že potřebují dědice majetku, pak mají mladí lidé děti z hlouposti, prostě přijde do jiného stavu, jsou takové že ani nevědí s kým...nebo nechtějí pracovat a tak takto můžou za přispění dávek být doma a nemuset ráno vstávat do práce. Také jsem znala i takové co ze zamilovanosti a když je přešla, tak měly 2 - 3 děti a nevěděly si rady co s tím...A také je nikdo neodsuzuje. Upřímně řečeno, mám děti a jsem ráda že je mám a také je miluji, ale být znovu mladá, do dnešní doby bych také děti nepřiváděla. Tenhle svět není vhodný pro děti.

Avatar
Lenka 05.03.2017

Ve 29 letech je opravdu brzo podstoupit tento zakrok a bude toho jednou třeba litovat. Také jsem nikdy nechtěla děti a neměla jsem k nim absolutně žádný vztah. Ve 33 letech se to změnilo a po dítěti jsem zatoužila a narodil se mi syn a jsem teď šťastná máma.

Avatar
katka Lenka 05.03.2017

jak pisete. mam kamaradku, pro kterou to byli jenom parchanti, v 35 prvni dite, druhe ve 40. nelu vubec neodsuzuji, jen bych byt klinikou na definitivni reseni pockala do 35.

Avatar
Lenka katka 05.03.2017

Přesně tak, někomu to docvakne bohužel později. Také bych počkala nejméně do 35.

Avatar
Ela 05.03.2017

Za ta léta, co se pohybuji mezi lidmi, tak vidím jen unavené, strhané, udřené, neupravené matky, které si stěžují, že nic nestíhají, nemají čas posedět ani půl hodiny na kávu, když se dlouho nevidíte...na děti, které jim nedovolí se pořádně vyspat, nebo řeší jejich problémy, když jsou starší...na manžela, který jim jde na nervy, nebo se právě pohádali...že už nejsou jako dřív, přibraly...atd. do nekonečna. Opravdu jen špetka žen vypadá v pohodě a šťastně, když jsou matky. Spíše pak takové, které už mají děti dospělé a tím pádem získávají více času také pro sebe. Také znám spoustu žen, které tvrdí, že na 1. místě jsou jejich děti (pro ty všechno), pak ty ženy a nakonec manžel. To asi také není dobré? S dětmi nebo bez dětí nakonec zůstanou rodiče stejně sami - jeden pro druhého, tak by přece neměl být v 1. fázi společného života manžel nebo partner až na posledním místě, ne? Jenže většinou spolu málokdy tak dlouho zůstanou, jelikož se muž jeví jako 5. kolo u vozu, odchází...A takových příběhů jsem viděla dost. Dokonce znám rodinu, kde pospolu žije manžel, manželka, jejich syn a milenka manžela. Tak nevím, jestli je i tohle dobrá výchova pro toho kluka a opět se dostáváme k otázce mít nebo nemít děti a o čem vlastně je tenhle článek.

Avatar
Jirka_1 05.03.2017

Ano, je to její věc, ale když jí za dva tři roku rupne v guli a po dítěti zatouží, už to nepůjde... Je to sobecké v první řadě od ní.

Avatar
Radka Jirka_1 05.03.2017

Bude husa škemrat aby ji udělali umělé oplodnění a nejlépe na pojišťovnu.

Avatar
Hanka 05.03.2017

Moje matka děti měla, dokonce dvě. Celý život nám dětem jen říkala, že nikdy děti nechtěla a nás má jen kvůli našemu otci. Jaký myslíte, že k nám měla vztah?

Avatar
Marie Hanka 05.03.2017

Nesete si v sobě velké trauma. Je mi líto, že Vaše matka nepochopila, jak vám dětem, ubližuje...Vypadá to, že jste inteligentní žena a pochopila jste, že pokud chcete být v životě štastná a uspěšná, je nutné se dívat na matku jako nemocnou ženu, která se sice na svých dětech provinila, ale Vy jste schopna nelásku citově ploché matky překonat a věnovat lásku svým dětem, pokud je máte nebo mít budete. Pokud je nebudete chtít mít, tak i tak uděláte dobře, život prožijete jako štastná bytost, která milovala život, o kterém si sama rozhodla, jak ho bude žít.

Avatar
Iva 05.03.2017

Zajimala by me reakce slecny tak za 10let.. jestli stale nebude litovat nebo to spise neprizna...

Avatar
Wendy 05.03.2017

Dobry den, nechapu, proc se takhle poburujete. Kazdeho vec, jak se postavi ke svemu udelu zde a zda chce nebo nechce deti. Lepsi je nemit, nez aby troela matka i dite a rodily se napr. Nechtene deti a bylo jim ublizovano.... Myslim, ze jsme vyspely stat, ovsem nekdy mi to tak neprijde....hodne lidi je na tom stejne a snazi se o otom mluvit a ukazat lidem, ze se to stav jiz beznou zalezitosti, vznikaji stranky, diskuze...proste dnes uz neni doma jako kdysi, ze zena musi za kazdou cenu rodit deti a byt ta co plodi a plodi a plodi.... Sama patrim mezi zeny, ktere deti nechteji a plne souhlasim se slecnou. Sterilizaci jsem sice nepodstoupila ale take nejsem matersky typ a ziju a lide okolo me vuuubec neodsuzuji. Maji dokonce pochopeni a daji mi za pravdu, ze privest dite do teto doby, kdy clovek nema pomalu narok od statu na nic, zivotni podminky a prostredi mizive, to co se vubec deje ve svete at uz IS, imigranti... Je jen otazka casu, kdy se posere neco tady a privest dite do hruzy, valky, utrpeni a jinych socialnich chudob opravdu je sobeckost! Ja si zivot bez ditete naplno uzivam a s pritelem se nam bez deti zije dobre.

Avatar
Roman 05.03.2017

Početí dítěte a jeho narození je dar od Boha. Vztah k němu taky ta žena i muž dostanou.

Avatar
Majka 05.03.2017

Môj syn sa rozhodol tak isto. Okolie s tým kupodivu nemá a nemalo problém. Má 32 rokov. Rodičovstvo treba brať zodpovedne. Píšeme rok 2017, doba sa mení.

Avatar
pavka 05.03.2017

Jen idiot a tupá ovce komentuje negativně to jak se ona rozhodla, smysl života není plodit ale žít podle sebe a ne podle toho jak to chce okolí...

Avatar
Marie pavka 05.03.2017

Bravo, ano, souhlasím s Vámi - Žij a nech žít. Ta slečna je také nekritizuje za to, že mají děti.

Avatar
Petr Marie 05.03.2017

Ano každý má právo na to žít podle sebe. Další častý argument je: když to nezasáhne do sféry někoho jiného, tak o co jde? Představte si, že všichni budou jen ležet a nebudou nic dělat, tzn. nezasahují do sféry někomu jinému, ale problém je ten, že nebude nic fungovat. I ten kdo dnes volí tzv. alternativní způsob života, žije v lese atd. stejně využívá a zneužívá společnost a když už neví kudy kam tak tu společnost žádá o pomoc. Takže, pokud člověk žije v nějaké společnosti, stejně je vždy na ni nějak vázán. Pokud by se Vaši rodiče rozhodli stejně jako Vy, tak tady nejste.

Avatar
Karel pavka 05.03.2017

Všimněte si jak často ti kdo se zarputile myšlenky na svobodnou volbu zastávají, vyjadřují o těch ostatních kterým se to nelibí jak o tupých ovcích. Snad si vzpomenou až půjdou do důchodu, že ty děti těch "hloupých" na ně makají, aby ti bezdětní měli na důchod.

Avatar
LARRY Marie 05.03.2017

MARIE,ABSOLUTNÍ SOUHLAS S TEBOU ! LARRY

Avatar
hanka 64 05.03.2017

Je to výhradně její věc, zda mít nebo nemít děti. Spousta zpěvaček i u nás děti nemá. To není povinnost. Lidí je na světě dost. Navíc v Evropě určitě bude nějaký velký konflikt, takže se jí ani nedivím.

Avatar
P 05.03.2017

Má spoustu aktivit, bla bla bla ... Ale její geny asi teď litujou a až bude v pětadevadesati ležet v LDNce, tak ji přijde sakra líto že nezplodila nikoho kdo by jí přišel navštívit.

Avatar
Lada P 05.03.2017

Jsem socialni rehabilitacni pracovnice a ze by se nam dvere netrhly, tak to teda ne. Budete rad za 1 navstevu mesicne a to jeste prehanim.

Avatar
Marie P 05.03.2017

A to myslíte, že jí na té LDN změní život nebo co? Víte kolik tam leží matek a otců? A kolik je tam návštěv dětí? Asi ne, protože jednak by tam převážně ti lidé neleželi a jednak byste tohle nepsal..Mít děti proto, aby mě někdo jednou navštívil na LDN, tak kvůli tomu jsem děti rozhodně nechtěla...a neměla. Dost smutná vyhlídka..mějte děti, at Vás jednou někdo navštěvuje...na LDN.

Avatar
Ela P 05.03.2017

Nemějte strach, pětadevadesáti se dnes mladá generace nedožije;-). S tím, jak se stravuje, žádná prevence, samý stres..., to vidím spíš na infarkt, rakovinu nebo cukrovku.:-)

Avatar
Kafková Marie 05.03.2017

Přesně, to jsou ti nesobci, kteří děti mají.... a mnohdy je vychovávají tak, že těm dětem ani nelze vyčítat, když se od rodičů odstřihnou, jakmile mohou, a ani za nimi do LDN nejsou. Mnoho zlého se schovává i pod slupkou "spořádaných rodin", děti navždy poznamenané, které se ze svého idylického dětství vzpamatovávají celý život...

Avatar
Marie Ela 05.03.2017

To jsou vážený ještě dobré varianty, hlavně aby to nebyla bio válka víte...Proto jsem i já přesvědčena, že o dlouhověkosti se tu nedá mluvit. Chemické zbraně jsou svinstvo. Už za první světové války s tím nebyly dobré zkušenosti. Na to přišla španělská chřipka a půl Evropy bylo vymláceno. Také se tedy nedožívali moc let a jedli určitě zdravěji.

Avatar
Ela Marie 05.03.2017

To byla jen reakce na tento komentář s LDNkou, protože mi přijde úplně mimo přemýšlet o tom, mít děti kvůli návštěvě LDN.:-D Neregistrovaná/ý - P | dnes 14:05 Má spoustu aktivit, bla bla bla ... Ale její geny asi teď litujou a až bude v pětadevadesati ležet v LDNce, tak ji přijde sakra líto že nezplodila nikoho kdo by jí přišel navštívit. Nemějte strach, pětadevadesáti se dnes mladá generace nedožije. S tím, jak se stravuje, žádná prevence, samý stres..., to vidím spíš na infarkt, rakovinu nebo cukrovku.

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat