Zajímavou studii provedli nedávno britští sociologové. Pokoušeli se zjistit, jaký maximální čas jsou muži ochotni věnovat nakupování. Upřímně řečeno, není to mnoho…
Čas, který totiž naše drahé polovičky považují za snesitelný, dosahuje pouhých 26 minut.
Nikoho nejspíše nepřekvapí, že 80 % účastníků průzkumu uvedlo, že nákupy oblečení považují za nudné, 45 % pak přiznalo, že se jim cíleně vyhýbají nebo se o to alespoň snaží.
Každý čtvrtý respondent pak deklaroval, že je nákupy oblečení tak unavený, že musí jít z obchodu rovnou domů, aby si odpočinul.
Téměř polovina mužů přiznala, že se kvůli špatné náladě způsobené nakupováním v obchodních domech zvládne ještě pohádat se svou partnerkou.
Nicméně – 58 % účastníků studie připustilo, že by bylo ochotných předstírat zálibu v nakupování, pokud by jim byla za jejich pobyt a snahu v obchodech slíbena odměna.
Takže až zase půjdete s partnerem nakupovat oblečení (tedy za předpokladu, že nemáte to štěstí a váš muž nepatří mezi oněch 20 %, co nákupy nepovažuje za žádnou katastrofu), počítejte s tím, že se budete muset zamyslet nad nějakou tou motivací…
Sledujte nás na sociálních sítích: