Jen málokterý muž si získá tolik zájmu a obdivu ve slipech jako David Beckham. Jeho přitom média i fanynky a fanoušci opěvovali poté, kdy se objevil v reklamě na spodní prádlo Armani. Fotbalista ukazoval rozkrok ve slipech a později je začal sám vyrábět. Pod svým jménem je nabídl řetězci H&M. Jenže rozhodně měl vyrobit více boxerek než slipů. Doma chce mít muže v menší upnuté variantě spodního prádla jen jedenáct procent žen.
Z britského průzkumu vyplývá, že plandavé trencle a upnuté slipy jsou nejméně oblíbeným spodním prádlem, pokud ho hodnotí ženy na mužích. Naopak devětaosmdesát procent žen má na svém protějšku nejraději přiléhavé boxerky. Ty mají dostatek látky, ale nejsou asexuálně beztvaré.
„Rozhodně není na místě vyhrabat staré trenýrky po tátovi. Tohle plandavé a beztvaré spodní prádlo je asexuální,“ píše britský list Daily Mail, v němž byl průzkum zveřejněn.
Ačkoli Beckham je jedním z propagátorů slipů, ani jeho vlastní národ je nemá v lásce. Ale fotbalista v rámci své kolekce nabízí i mnoho typů boxerek.
Sledujte nás na sociálních sítích: