Menu
Pro hledaný termín nebyly nalezeny žádné výsledky.
Ahoooj :-) tak jsem před měsícem zjistila, že jsem těhotná a všichni se moc těšíme, je to mé první těhotenství a chci si ho užít. Ráda bych četla různé knihy o těhotenství, klidně chodila na nějaké přednášky nebo nějaké sedánky s ostatními těhulkami a chodila na těhotenské cvičení. Chci se dozvědět, co dělat a co nedělat :-) Můžete mi doporučit něco?? Klidně rady co nepřehánět a co nezanedbávat :-)
v čem je to teda specifické jakože k čemu je to teda dobré? Nebo to je jenom placebo? fakt se v tom nevyznám
Já když jsem byla těhotná a pak i když jsem kojila tak jsem brala www.femibion.cz a myslím že já i děťátko jsme měli všechno co bylo potřeba
chci se vás tady v diskuzi zeptat na rady a tip ohledně vitamínů a doplňků během těhotenství, s čím máte zkušenost?
Ahoj já už mimiko mám.. ale jsem máma začátečník... malá mi teď asi začíná rýmovat tak se dívám na internetu co je nejlepší pro takovéto prcky na rýmu... našla sem tyhle kapičky http://www.nasivin.cz/nase-pripravky/?pripravky=001 máte snimi zkušenost?
My jsme třeba přímo z Ostravy a do Babyplace chodíme moc rádi. Chodíme právě i na ty jejich veletrhy. Jako mám sice doma už skoro roční mimi, ale dětičky potřebují pořád něco a tam já vždycky seženu vše, co potřebuju.
Já se tam podívat byla. Ale já tak něja chodím na všechny ty veletrhy, co dělá Babyplace. Tenhle byl ale super, fakt hodně kočárků. Já teda už kočárek nesháním, ale kamarádka si tam vybrala. Jako dost jsme byly překvapený orientovaností personálu. Fakt se vším poradili.
No a co se jít podívat na nějaký veletrh? Ten Babyplace třeba veletr má teď v lednu https://www.babyplace.cz/veletrh/ a budou právě i ty sedačky.
Ahoj, já ti asi neporadím tu nejvhodnější. My ale máme tuto https://www.babyplace.cz/autosedacka-besafe-izi-kid-i-size-x2-plus-darek/ a jsme spokojeni. Jinak, jak jsem tu sedačku hledala, tak jsem viděla, že v Babyplace mají veletrh mimo jiné i autosedaček. Určitě stojí za návštěvu.