Největší internetový vyhledávač Google zveřejnil výsledky analýzy zabývající se vyhledáváním témat, která zajímají ženy, jež zrovna otěhotněly. Jakmile se o své graviditě dozvědí, sedají ženy z celého světa k internetu a pátrají po informacích, které se týkají strií, hubnutí a kondice či sexuálního života během těhotenství. Jednotlivé země se pak liší v pořadí těchto témat.
Tak zatímco Američanky, Britky a Australanky vyhledávají nejčastěji jak se vyhnout striím a jak zhubnout, Indky a Nigeřanky pátrají po tom, jak bude ovlivněn jejich pohlavní život a zda s vyvíjejícím se životem v děloze mohou souložit.
Analýza vyhledávače Google se opírá o data dvaceti zemí světa. Anglicky hovořící země zajímá především jak se vyhnout striím či zmírnit jejich výskyt, jak zhubnout, mít sex a zůstat fit. Nigeřanky a Indky zajímá hlavně pohlavní život v těhotenství či jak zůstat zdravá. Jihoafričanky se kromě sexu zajímají také o to, jak předejít zvracení.
„Všechny ženy mají tendenci mít chuť na podobné věci, bez ohledu na skutečnost, v které části světa žijí. V USA jsou nejčastěji vyhledávanými chutěmi led, sůl, sladké, ovoce a kořenitá jídla. To je téměř shodné s jinými zeměmi po celém světě,“ tvrdí jeden z autorů výzkumu Seth Stephens-Davidowitz v rozhovoru pro New York Times.
Z hlediska bezpečnosti potravin se však národy liší. Američanky a Britky se bojí mořských plodů, Australanky krémových sýrů, Indky pizzy, Singapuřanky zeleného čaje, Mexičanky kávy a Nigeřanky studené vody.
Brazilky ani tak nezajímá jídlo a pití, ty se spíš obávají toho, zda mohou jezdit na kole, létat či si barvit hlavu. Mexičanky zase zajímá, zda mohou chodit na podpatcích.
Sledujte nás na sociálních sítích: