Výrobce potravin a kosmetiky J&D‘s Foods věří, že chuť slaniny milují všichni lidé. A že netouží po ničem jiném, než všechno do slaniny balit, a dokonce slaninou vonět. Tak už na trh přinesl třeba deodorant s vůní slaniny či balzám na rty s vůní anglického špeku. Teď však chce poskytnout lahodnou uzeninu i těm, kdo si ji nemohou dovolit kvůli hubnutí. Vyrobil dietní koktejly s příchutí slaniny.
„Věda nám dokazuje, že osm z deseti hubnoucích nedokáže svůj dietní plán dodržovat. To je proto, že je jejich dieta nutí jíst méně jídla, které obsahuje tuk, musejí jíst to, co jim nechutná a nenávidí to. My v J&D‘s Foods věříme, že náročný režim cvičení musí být nahrazen úlevou a delikatesou, jíž jsou dietní nápoje Bacon a Gravy (Slanina a Výpek),“ uvedl Justin Esch, zakladatel společnosti J&D‘s Foods.
Nápoj obsahuje jen 120 kilokalorií, asi tolik, co polovina pomeranče. Aroma v nápoji je prý přírodní a koktejl obsahuje také dvacet základních vitaminů a minerálů.
J&D‘s Foods vyrábějí také slaninový deodorant, opalovaní krém, holící krém, balzám na rty a lubrikant. Teď přibily nápoje BaconTrim a GravyTrim. Esch totiž věří, že „všichni mají tendenci balit všechno jídlo do slaniny“.
Sledujte nás na sociálních sítích: