Komentáře k článku

Avatar
Avatar
Jana 22.08.2023

Otázky v hlasování nepokrývají všechny možnosti. Pokud jsem antikoncepci nikdy neužívala, nemohu odpovědět.

Avatar
:)) 22.08.2023

Nikdy jsem to nebrala a nelituji.

Avatar
Petra 21.08.2023

Tak hlavně před první tabletkou by si člověk měl zařídit, příp. i zaplatit, vyšetření na trombofilní mutace, jinak ho to může stát život či zmrzačení mrtvicí či infarktem.

Avatar
Marcela 21.08.2023

Ano, pohodlné to je.Zejména pro muže.Nemusejí se o nic starat a nic řešit.Cpu to do sebe 30 let a když sem s tím chtěla přestat a šla za partnerem,aby teď ochranu řešil on,tak to stejně nevhal na mně!!Chlapům je jedno,jestli pak musí žena na potrat,ať si to vyřeší ženská.Je to bezohledné!!!!A když řeknu nic nebude,není ochrana,tak je doma psycho.

Avatar
Danča 21.08.2023

Beru ji už téměř 30 let a úplně v pohodě.

Avatar
Zdenka 21.08.2023

Brala jsem(cca 7 let).Po vysazení jsem se 3 roky léčila s hormonální nerovnováhou, způsobenou pravděpodobně HA.

Avatar
Sima 21.08.2023

Brala jsem a dostala jsem s toho ulcerózní kolitidou,je to v nežádoucích účincích psané,ale říkala jsem si je tam těch nemoci plno no holt lituji toho že jsem to kdy začala brát ,tet celý život musím brát tabletky .

Avatar
Lucie 21.08.2023

Nerozumím anketě, proč v ní není políčko ne? Proč je očekávané, že žena někdy antikoncepci brala?

Avatar
Katka 21.08.2023

V 15 jsem začla brát, v 19 jsem je vysadila, zbláznila se mi díky tomu štítná žláza a a musím od té doby brát prášky. Pro mě naprosto jasná souvislost, kdy jsem v době vývinu uměle vytvořila hormonální prostředí a vysazením antikoncepce si s tím tělo neumělo poradit. Periodu jsem měla celý týden, bez prášků ji mám max 4 dny, pravidelnost taky stejná. Zpětně si uvědomuju, že to byla mladická blbost a nejjednodušší řešení, ale je důležité děti naučit, že antikoncepce nechrání před pohlavními chorobami a ten kondom je třeba používat tak či tak.

Avatar
ilona ptackova 21.08.2023

Brala jsem antikoncepci, abych měla pravidelnou periodu. Po dobu dvaceti let nebyly potíže. Ale. Přechod už ve 44 letech mě zaskočil. Dceři bych ji nedoporučila, ale je to volba každé z nás.

Avatar
Duskova Z 21.08.2023

Je to vytvořeno pro pohodlí můžu,ale poškozuje ženy,jako obvykle v maskulinni spolecnosti

Avatar
Martin Duskova Z 21.08.2023

S tímhle nesouhlasím. Nikdy jsem tohle po partnerce nepožadoval a věřím že nejsem jediný. Naopak jsem se setkal s ženami, které to obhajovaly, že je to pro ně pohodlné.

Avatar
Katka Duskova Z 21.08.2023

Můj partner to po mě tedy nevyžadoval, naopak mi do toho nekecal, když jsem je vysadila. O tomhle rozhoduje žena, ne muž a pokud máte zkušenost takovou, že Vás k tomu nutí chlap, taky asi je chyba i u Vás, že se necháte do toho nutit :)

Avatar
Jana 21.08.2023

brala jsem ze zdravotních důvodů hodně dlouho, nyní beru něco podobného na návaly, kdo nezažil ať nesoudí a mimochodem o žádné depresi nevím

Avatar
Johny Jana 21.08.2023

Ty syntetické hormony už jsou v oběhu - ve vodě - přes 40 let. Strůjcem těch zdravotních obtíží(návaly) může být paradoxně právě ten váš lék. Krátkodobě "pomůže", dlouhodobě ublíží Vám a všem okolo - kromě těch co neužívají vodu z kohoutku samozřejmě - to budou asi ti dobráci co Hormonální antikoncepci prodávají a jim podobní.

Avatar
Tom Jana 21.08.2023

Johny ať už přírodní nebo syntetické, oba typy se logicky jednoho dne rozpadnou. Přiznám se, neznám rozdíl v rychlosti rozpadu (vím jen, že jsou tak podobné, že je ani lidské tělo nerozezná), ale těch přírodních kdysi ženy produkovali doslova kvanta. Mám na mysli dobu, kdy se rodilo, co to šlo. Jen tím chci naznačit, že ta apokalypsa v odpadní vodě o které se mluví možná není až takový problém.

Avatar
John Jana 21.08.2023

Ano, těch přírodních produkovali kvanta. Stejně tak muži těch svých a rodilo se co to šlo - ty hormony se navzájem vyrovnaji. Teď se vyrábí kvanta syntetického co blokuje tvorbu vlastního - a předepisuje se od 15 do bůhví kdy, snad do 50 -vyrovná se to jak? Mě teda kastrace jako "až takový problém" připadá. Z kulturistů se dělá legrace že mají zcvrkle kulky ale ženské to mají s příspěvkem od pojišťovny od 15 let? Nesmysl

Avatar
Tom Jana 22.08.2023

to John. Prosím o vysvětlení, máte pocit že je kastrace z pobírání antikoncepce, nebo z pití vody ve které jsou hormony v oběhu 40 let? Nějak se v tom ztrácím:) A dále mě zajímá Váš názor, jak řešit nynější situaci, aniž by ženy museli co rok otěhotnět. Jinak se ty přírodní hormony totiž těžko aktivují.

Avatar
Johny Jana 22.08.2023

Pokud přijímám hormony z venku - není potřeba tvořit hormony vlastní, a tím schopnost je tvořit zaniká - tj. kastrace.

Avatar
Johny Jana 22.08.2023

Žádná mechanická čistička tyto látky není schopna odfiltrovat takže poté co to vyčůrá tou antikoncepcí obdaří i zbytek uživatelů veřejneho vodovodu. Řešení - zkrácení pouze na tu osobu co to užívá úpravou čističek, snížení dostupnosti, užívání jiné metody antikoncepce která mi neškodí...

Avatar
John Jana 22.08.2023

Co je v přírodě musí přežít - množit se, regulace degradací schopnosti se množit řešení není, a je to vidět na všem co se od 70-80 let vytvořilo a jake hodnoty a jaké celebrity teď máme.. Řešit se to dá jedině rozšířením místa kde žít - tj. celkové obecné řešení nynější situace pokud jste se ptal na tohle, čas na to se dá získat tím co jsem psal nahoře.. čističky, snížení dostupnosti, osvěta v tomhle směru - nevidím třeba důvod to brát pokud nemám 1 stabilního partnera, v tom případě stejně užívám i jiný způsob ochrany, některé tu píšou že to berou 30 let - tzn. Ve 45 letech?? - Regulace zneužívání jako dopingu.. Je toho spousta

Avatar
John Jana 22.08.2023

Čistička vody je asi nejreálnější a nejefektivnejší - doma uživam uhlíkový filtr - litr čisté vody mně přijde na 1kč.

Avatar
Tom Jana 22.08.2023

John, antikoncepce ve vodě je zodpovědná za 1% estrogenů vyskytující se v ní. Zdroj: https://www.sciencedaily.com/releases/2010/12/101208125813.htm

Avatar
John Jana 23.08.2023

Ano, i zivocisne a rostlinne produkty se tímto způsobem upravují, jsou levné a tím pádem si to každý jako jednotlivec může dovolit, zároveň jako jednotlivec platit samostatnou domácnost a tak dále... Rodina jako celek je ekonomicky silnější a nemusí a nechce takové produkty kupovat.. Ten cit pro to se po omezení konzumace navrací, matka logicky nechce krmit děti chemikáliemi pokud tím sama není napadena

Avatar
Marie 21.08.2023

Brala jsem kvůli endometrioze

Avatar
Pan Vopička 21.08.2023

Ale spolkneš a ráda:D:D

Avatar
Lubica 20.08.2023

A co ten stres, když trnete, jestli jste v tom.😂😂😂

Avatar
Libuš 20.08.2023

Nikdy bych to nespolkla

Avatar
Martin Libuš 20.08.2023

A semeno 🤣

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat