V tomto týdnu od 9. 8. do 14. 8. je pro vás v drogeriích a parfumeriích ROSSMANN připraveno více než 270 produktů za zvýhodněné ceny. V rámci kampaně „5.000.000 Kč pro dětský úsměv“ jejich zakoupením pomůžete handicapovaným dětem.
Produkty jsou označeny speciálním logem úsměvu a celý výtěžek z jejich prodeje věnuje společnost ROSSMANN na konto Nadace Naše dítě. Prostředky jsou určeny na výcvik asistenčních psů, nákup laseru na operaci očí nedonošených dětí a pořízení deseti setů pro resuscitaci novorozenců. Partnerem akce je i Bety.cz.
Společnost ROSSMANN se rozhodla navázat na loňský úspěšný charitativní projekt 5.000.000 Kč pro dětský úsměv a i v letošním roce chce s Vaší pomocí vybrat peníze na pomoc ohroženým dětem. „Díky našim zákazníkům se v loňském roce podařilo získat 5,6 milionu korun na podporu konkrétních projektů na pomoc nemocným a týraným dětem. I letos máme podobné ambice a věříme, že nám zákazníci pomohou vybrat podobnou částku, nebo ji dokonce překonat,“ řekl jednatel společnosti ROSSMANN František Wagner.
Pomoci můžete, pokud zakoupíte ve dnech 9. 8. až 14. 8. 2010 v drogeriích a parfumeriích ROSSMANN výrobek označený speciálním logem. Výtěžek z takto zakoupených produktů věnuje společnost ROSSMANN Nadaci Naše dítě na podporu handicapovaných dětí. Největší podíl z vybrané částky je určen na výcvik dvanácti asistenčních psů. Výcvik jednoho asistenčního psa, který pomáhá handicapovaným dětem k návratu do aktivního života, stojí přibližně 200.000 Kč. Zhruba 1.000.000 Kč z výtěžku je určen na nákup laseru pro operaci očí nedonošených novorozenců. Bude umístěn na neonatologickém oddělení Ústavu péče o matku a dítě v pražském Podolí. Další 1.000.000 Kč je vyhrazen na nákup deseti resuscitačních přístrojů pro předčasně narozené děti. Těmito přístroji bude vybaveno deset vybraných porodnic po celé České republice. Zbývající peníze jsou určeny na pokrytí potřeb rodin s handicapovanými dětmi. „Můžeme díky této spolupráci výrazně pomoci konkrétním dětem, které se mnohdy nesmírně statečně potýkají s těžkými zdravotními komplikacemi. Děkujeme všem zákazníkům, kteří se zapojí do kampaně pro dětský úsměv,“ říká Zuzana Baudyšová, ředitelka Nadace Naše dítě.
Leták s akčním sortimentem za zvýhodněné ceny, jehož výtěžek půjde na konto Nadace Naše dítě, můžete stáhnout od 6. 8. 2010 na stránce www.rossmann.cz
Sledujte nás na sociálních sítích: