Komentáře k článku

Avatar
Avatar
Marci 06.03.2017

Zdravím všechny zúčastněné, chápu že většinu z Vás příběh Nely rozhořčuje a že s jejím jednáním nesouhlasíte, ale myslím si, že v dnešní společnosti bude žen, které se rozhodnou nemít děti, přibývat. Každá žena je osobnost a má právo na svůj vlastní názor a její rozhodnutí je pouze její. Ať se to okolí líbí nebo ne... Svět v dnešní době nabízí mnohem více příležitostí než je jen mateřství. Spousta žen si to uvědomuje a jedná podle toho. A přiznejme si to, ne všechny jsme předurčené k tomu abychom děti měly. Mě bude 35let, téměř 10 let žiji ve spokojeném vztahu do kterého děti prostě nepatří. Nikdy jsem k nim nenašla žádnou cestu, nemám k nim vůbec žádný vztah, neumím s nimi komunikovat a děti mých kamarádek a sourozenců prostě trpím. Ve společnosti dětí se necítím dobře a snažím se kontaktu s nimi co nejvíce vyhýbat. Vím, že pokud bych dítě měla, bylo by to špatně. Nedokázala bych se o něj správně postarat. Trpělo by jak dítě tak i já a všichni ve vztahu bychom byli nešťastní. A zkoušet to jen proto, že mateřský pud časem přijde mi přijde nezodpovědné. Protože co když nepřijde? Co potom? Raději se tomu dobrovolně vyhnu. Myslím si, že na světě je spousta žen, které děti mít chtějí a jsou za ně rády, proto roli matky přenechám jim. Ale proč nutit mateřství někomu, komu nic neříká? To mi nepřijde správné. Nejsem žádná kariéristka, žiju obyčejným životem a jsem takto šťastná. Bezmezně miluji zvířata, pokud bych mohla mám jich plnou zahradu i dům. Zřejmě mi byla do kolébky dána místo lásky mateřské láska k němým tvářím. Naštěstí mám vedle sebe partnera, který to vidí stejně. A žen které smýšlí stejně jako já znám spoustu... Třeba se naše matička Země takto začíná bránit proti přemnožení lidské rasy. Je nás tady moc a všichni víme, že jí tím zatěžujeme. Ničíme přírodu, zabíjíme zvířata, znečišťujeme moře a kácíme pralesy. Země přestává být v rovnováze a možná to řeší tímto způsobem. Přestává nám dávat mateřský pud. A když se nakonec nějaká dobrovolně bezdětná žena rozhodne v pozdějším věku, že by přece nějakou tu ratolest chtěla, tak tu jsou přece adopce a pěstounské péče. Protože pokud vím, tak dětské domovy jsou plné a i tyto děti si zaslouží rodinu, nemusejí mít všichni vlastní...:-) Pokud na můj příspěvek bude někdo reagovat a co tady po mě zůstane až tu nebudu tak odpovím s klidem, že nic, protože mě to netrápí a přece tady už ani nebudu a nebudu to muset řešit. A kdo se o mě ve stáří postará? Třeba nějaká pečovatelka v domově důchodců, které danou péči samozřejmě zaplatím:-)

Avatar
Zlato 06.03.2017

Kdo chce mít děti, ať je má, kdo ne, ať je nemá, ale v tom případě prosím bez důchodu (kdo může a nechce) a šetřit si na něj sám/sama. Já děti mám, čekám třetí. Jsou úžasné, ale je to tolik práce, že bych se někdy nejraději sbalila a zmizela na pustý ostrov. Přijde mi, že tahle rozhodnutí jsou logickým důsledkem nastavení společnosti. Starost o děti a mateřství jako takové není v naší společnosti moc ceněné. Naopak těhotenství je zátěž pro zaměstnavatele, státní rozpočet a přijde mi to vnímané jako povinnost ženy, navíc nepříliš důležitá, protože to vlastně "zvládne každá". To jak to zvládne je vidět až na dětech, jenže u jména dobrého manažera, vědce nebo učitele se nedočtete jméno jeho maminky, která mu dala kus života, ani jméno podporující manželky. Tím nechci popírat důležitost otce, který je stejně důležitý. Přesto matka těm dětem zpravidla dává mnohem víc - svého zdraví, času, koníčků.

Avatar
Jitka Zlato 06.03.2017

Proč bez důchodu? Bezdětní neplatí důchodové pojištění? A než vytáhnete ten hloupý argument o tom, že je živí "cizí děti", tak se zamyslete, kdo Vás živil na mateřské a rodičovské. Vaše děti?

Avatar
Zlato Jitka 06.03.2017

Moje děti konkrétně živí můj manžel a stále pracující babičky a dědečkové a ještě část odvodů přebývá pro státní rozpočet. Navíc sama jsem odvedla poměrně dost a moji rodiče nic nečerpali, takže tenhle váš argument neberu. Každý by ale měl odvádět, aby uživil svoje rodiče. Byť je tohle stejně spíš akademická debata vzhledem k výši důchodů.

Avatar
Jitka Zlato 06.03.2017

A už se v tom plácáte. Váš manžel a babičky/dědové nejsou Vaše děti, takže i když na Vás přispívají oni, živí Vás "cizí děti". A to, že Vy jste něco odvedla? To je nějak relevantní? Ano? A proč ne u těch bezdětných, kteří celý život odváděli důchodové pojištění? Víte, lidé jako Vy mi přijdou jako pěkné vyžírky. Sami rádi berou (mateřská, rodičovská, daňové slevy na dětičky, bezplatné zdravotnictví, školství, MHD atd. pro dětičky) - na vše jim přispívají i ostatní a to je "v pořádku". Ale co dětičky vydělají, to je, hamty hamty, jenom naše. Podobný přístup jako naše banky - zisky si nechávat, náklady a ztráty přenášet na ostatní.

Avatar
Zlato Jitka 06.03.2017

Já to shrnu: Vy tvrdíte, že do státního rozpočtu každý platí "dopředu", sám za sebe. Já osobně to vnímám spíš z hlediska času. V tuto chvíli já čerpám za moje děti, ale stačí to pokrýt můj manžel a rodiče, po dětech budu odvádět já - za svoje rodiče - a až budu stará a nebudu odvádět, budou odvádět moje děti. Váš pohled má svoji logiku, ale kdyby se nemít děti (ale také šetřit peníze a neinvestovat do nich) rozhodli všichni, v rozpočtu na žádné důchody prostě nebude. Přijde mi, že to berete moc osobně, osočujete mě, že jsem "vyžírka":-D - vy jste se sem přišla hádat a vyvztekat, takže naschle.

Avatar
Barbora Jitka 06.03.2017

Paní má pravdu. Bezdětní platí odvody a z těch odvodů žijeme teď. Pokud nebudou děti, budoucnost národa spěje k zániku. Kdo bude pracovat, platit daně, sociální. ...Vy přece taky jednou zestárneté. Chtělo by to být dobrý v matematice, ekonomice.

Avatar
Jitka Barbora 06.03.2017

To by chtělo, měla byste se v těchto oborech zdokonalit. Bezdětní platí odvody stejně jako lidé s dětmi, jen ve větší výši. A mnohé dávky sociálního systému nikdy nevyužívají. Podle Vás mají pouze platit, ale nemají na nic nárok? A to považujete za brilantní ekonomickou úvahu?

Avatar
Jitka Zlato 06.03.2017

Nepřišla jsem se sem hádat. Ale přiznávám, že jste se mě dotkla tím, že bych měla jen celý život platit, ale sama nemám nárok na nic. Ta "vyžírka" byl hodně silný pojem, měl Vás trknout, ale nechtěla jsem Vás urazit, tak se za něj omlouvám. Já to beru tak, že v solidárním systému, který v ČR máme, přispívají ti, kdo pracují, a čerpají ti, kdo zrovna nepracují, resp. pracovat nemohou. Většina lidí projde třemi hlavními fázemi - jako malí jen čerpají, pak platí (čímž jakoby "uhradí", co vyčerpali, a "předplatí si", co budou čerpat) a ve stáří opět čerpají. Nad rámec toho čerpají někteří i v případě jiných "pojistných" událostí - nemoc, mateřská, rodičovská atd. (leccos z toho se bezdětných samozřejmě netýká, ale přispívají na to). Takže ano, každý si platí na sebe, resp. placením získává nárok být účastníkem systému. Ten systém ale, protože je to finančně bezpečnější, funguje jako průběžní, tj. peníze se Vám neukládají na účet, kde by ztrácely hodnotu, ale použijí se teď a tady. Bezdětný pracující dnes platí - a ty prostředky jsou použity na starobní důchody (nejen jeho rodič), na podporu rodin s dětmi, na mateřskou atd. Nemůže si ty peníze dát do skříně, jsou investovány do druhých. A vy pak přijdete s tím, že až jednou pracovat nebude moci, je to jeho problém, nikdo mu nic nedluží. To je hodně jednostranná solidarita, nemyslíte? Jinak samozřejmě máte pravdu v tom, že kdyby nikdo neměl děti, tak by se systém zhroutil. Jenže asi sama uznáte, že to je tak pravděpodobná varianta, jako že by nám důchodový systém vykradli ufoni.:-)

Avatar
Pivoňka Jitka 06.03.2017

Nic takového jsem nepsala. Musíte si uvědomit, že tady nejde o spravedlnost. Spravedlnost by jsme museli jinak řešit. Tady jde o morální, sociální přežití člověka a na tom je založen celý systém sociální péče. Pokud by jste chtěla spravedlnost, musela by jste do komunismu, tam slibovali vše zdarma. *4* Jenže i ten systém zkrachoval. Pak by jsme mohli křičet o rovnocenných vydelcich, ať je tady spravedlnost, osm hodin a každý stejně. V komunismu to bylo dva tisíce a jak byl komunista dva tisíce třista. Což zase nebyla spravedlnost. Zrovna tak by jste mohla pokřikovat, že zdravotní pojištění je nespravedlivé, protože někdo marodí celý život, jiný nemarodí vůbec. Důchod, další nespravedlnost, někdo se ho nedožije, jiný naopak si ho užívá dlouhé roky. Pokud máte problém se spravedlnosti ohledně podpory rodin s dětmi, jediná rada pro vás, pořídte si děti :-p

Avatar
Jitka Pivoňka 06.03.2017

Já ale se stávajícím systémem problém nemám. Nevadí mi přispívat v rámci solidarity na rodiny s dětmi. Co mi vadí, je, když někdo začne mluvit o tom, jak bych neměla mít nárok na důchod jen proto, že nemám děti. Mám tedy problém s těmi, kteří mají problém se systémem a chtěli by ho měnit tak, aby do něj moc nepřispívali, ale hodně z něj brali (a jiní aby přispívali, ale nebrali). Komunismus do toho raději netahejte, protože ten pracoval ještě s úplně jinými kategoriemi (práce podle možností, odměna podle potřeb - to nerazíme ani jedna).

Avatar
Pivoňka Jitka 06.03.2017

Víte chyba je na obou stranách, taky naše národy východního bloku, jsou lakomci, dělají ze sebe ubožáky, jsou pořád nespokojení, všechno srovnávají, bojí se aby též někdo neměl víc než on.... V některých státech stačí, když manžel odvádí daň s příjmů, zdravotní pojištění a z toho pak celá rodina má výhody. Kdežto znovu připomenu komunismus, který nás poznamenal a ženu pokud nepracovala nazval příživnici to nám zůstalo. Dnes pokud někdo má víc než jedno dítě, matka je doma tak se rodinu pomlouvá jak je platíme z našeho.... jenže málokdo si uvědomí, že dnešní politika nutí ženy do zaměstnání, nepodporuje jejich mateřství, výchovu dětí. Kdyby ženy nezabíraly místa v zaměstnání mužům, nemuseli by živitele rodin stát fronty na úřadech práce. Žena pokud je vdaná má děti, měla by být chráněna státem, muž živitel rodiny by měl vydělat tolik, aby uživil svou rodinu, pak by nepotřebovala rodina žádné sociální dávky. Hlavní problém v našem státě je ohodnocení pracovní síly.....

Avatar
Jitka Pivoňka 06.03.2017

To už se dostáváme k trochu jinému tématu, ale budiž. Nesouhlasím s tím, že ženy komukoli zabírají místo. Velká část žen pracovat nejen musí, ale i chce, jednak protože práce v domácnosti ne každého naplňuje, jednak protože jim to dává nezávislost (i šanci "přežít", pokud by se s mužem něco stalo). Současně nic nebrání ženám zůstat doma, pokud si to rodina může dovolit. Požadavek, aby muži, kteří mají ženu a děti, měli automaticky vysoký plat, mi přijde nesmyslný. To už je ono komunistické "každému podle jeho potřeb". A s tím nesouhlasím. S čím souhlasím, je, že práce je v ČR podhodnocená, že děláme za mzdy, za něž by na západ od nás nedělali. S tím by bylo dobré snažit se hnout - ale ne jen kvůli lidem s dětmi, kvůli všem. Ideální stav by byly vyšší příjmy, popř. menší zdanění - a pak nechat na každém, zda ty prostředky využije tak, aby manželka mohla zůstat doma. nebo si za ně koupí třeba žirafu.*17*

Avatar
selma Zlato 06.03.2017

Lidé bez dětí pracují více, důchod je za odpracovaná léta a ne za chrlení dětí.

Avatar
Pivoňka Jitka 06.03.2017

:-) v konečné fázi jsme se dopracovaly k stejnému výsledků. To co píšete, byla pointa mého příspěvku. Přeji vám krásný zbytek dne.

Avatar
timmy Zlato 06.03.2017

Více dětí si děláte jen abyste měli přídavky, jako ta jedna kulturně odlišná skupina... Plus co chudáci, co je mít nemohou? Těm byste sebrala důchod.

Avatar
kokot timmy 06.03.2017

Ano a ty přídavky nás spasí, obohatí. To jsi měl na myslí. A doufám, že te skupině nezávidis jejich bohatství. Protože devadesát procent nemá auto, řidičský průkaz, má mozole na rukách, dělají práci, kterou nikdo z nás by nedělal....

Avatar
prastenec timmy 08.03.2017

Každá matka dostane od státu na rodičovských dávkách 220 tisíc za dítě (pokud nejsou dvojčata), děti si potom rodiče můžou odečíst od daní, takže v některých případech daně neplatí nebo stát jim dokonce dává peníze a to prosím až po dobu 26 let (pokud dítě studuje). Je pravda, že rodičům na důchod vydělávají vlastně jejich děti, ale na rodiče s dětma zase přispívá pracující společenost, takže nevím, proč by bezdětné neměly mít důchod, když nic nečerpaly na děti. Zajímalo by mě jaké jsou náklady státu na děti a jejich rodiče a jaké na důchodu. A ano je mi jasné, že pokud by neměl dítě nikdo, tak žádné důchody nebudou, ale pokud je to pár jedinců, tak nevím, proč ne důchody, když za svůj produktivní život, tím, že neměli děti státu vlastně ušetřili určitý obnos.

Avatar
vzbuďte se! 06.03.2017

lidi jste hloupí? tyto anonymní diskuze pod články jsou k ničemu. proč se zabyvate nejakou nelou a cpete sem svoje nazory? myslite si ze na vasem nazoru nejak zalezi? akorat se tu rozpoutavaji online valky mezi lidmi ruznych chuti ktere stejne nedosahnou kyzeneho vysledku. souhlasite s ni? vase vec. nesouhlasite? vase vec. jdete neco delat, neco tvorit. neco co pomuze vam nebo svetu ale trapne individualni nazory svabu kteri se ozyvaji jen proto, ze je nikdo neslysi jsou opravdu jen trapne. clovek ma byt nejkomplexnejsi bytost v nasem vesmiru ale po practeni vsech tech vasich sracek pochybuji ze svet se neriti primo do zahuby.

Avatar
Kika 06.03.2017

Nelo moc ti fandím i všem co se rozhodli děti nemít mají život naplněný a co ti kteří touží po dítěti vidím kolem sebe jak to pak dopadá popelnice,krabice pytle a podobně v lepším případě děcák.KIKa

Avatar
Irena 06.03.2017

Děti mám a je pravda, že je s nimi hodně práce. Já tu práci dělám ráda, protože jsem děti chtěla a moc mě to s nimi baví. Ale chápu, že jestli někdo k dětem vztah nemá, tak by to pro něj nebylo. Hlavně když jde o ženu. Tady se ozývají hlavně pánové, ale fakt je ten, že to žena dítě nosí, kojí a stará se o něj po většinu času. Muži většinou si ani nechtějí vyzkoušet rodičovskou. Mnozí od těhotné partnerky, nebo partnerky s malými dětmi utečou. Ale zato mají plno řečí o tom, jak všechny ženy mají rodit. Moje rada je - pánové, nestarejte se o nějakou Nelu, ale buďte dobrými manželi své ženě a dobrými otci svých dětí. A když se Vám to povede, myslím, že budete spokojení a nebudete mít potřebu řešit tady rozhodnutí jiných lidí.

Avatar
petr 06.03.2017

je to kráva

Avatar
člověk petr 06.03.2017

a ty debil. chytněte se za ruce běžte oba do prdele ;-)

Avatar
Ssssss petr 06.03.2017

Kde? Chtěla jsem si uložit obrázek, ale žádnou kravičku jsem nenašla :-O

Avatar
Pivoňka 06.03.2017

Ptám se kdo ji vaří, pere, žehlí. Vždyť tohle je součást života všech. Bez vaření, praní, žehlení.... normálního člověka život nefunguje. Prostě civilizační fobie z povinnosti. Někdo si neví představit chodit do práce, děti nechtějí do školy, další problém pprodit, vychovat děti.... V budoucnu budeme muset všechno zachraňovat zákonem. Samozřejmě jestli nějaká budoucnost ještě bude, protože společnost to dopracovala, homosexuálove bojují o děti a mladé ženy podstupují sterilizací.

Avatar
zivotbezdetijesuper Pivoňka 06.03.2017

zachraňovat porodnost zakonem? až bude zákon ze kazdy musim mit dite tak pujdu vystřílet ty vaše :-p

Avatar
Pivoňka zivotbezdetijesuper 06.03.2017

Svalnaté řeči. Musel by jste začít od sebe, jste taky dítě, snad si nemyslíte o sobě, že jste skříň ? XD Nebojte k tomu nedojde. To jen tady v Čechách lidé pokřikuji, nedostali se dál než za humny, tak mají omezený prostor. Anglie, USA, Švýcarsko, severní státy.....podporují rodiny s dětmi, dokonce matky si můžou určovat pracovní dobu, matkám je nabízena po telefonu pracovní doba, dostávají daleko víc sociálních dávek, příspěvku na rodinu..... víte děti jsou budoucnost národa a matky páteří. Pokud to národ zazdi, tak spěje k zániku. Jenže říkejte to lidem, kteří myslí jen na sebe a taky si myslí, že staří je ještě daleko.

Avatar
Jitka Pivoňka 06.03.2017

USA daleko více podporuje matky? Tam máte pár týdnů na porod a šupaj zpátky do práce. Žádné půl roku mateřská, 3-4 roky rodičovská. Totéž většina dalších zemí. S těmi malými poměry máte ale pravdu. Lidé u nás povětšinou nevědí, jak to mají jinde, a myslí si, že tady jsme na tom špatně.

Avatar
Pivoňka Jitka 06.03.2017

Ano, tak to vypadá, jenže v globálu je to o něčem jiném. Každá těhotná matka má nárok na správnou výživu a proto pokud rodina nemá příjem, který daný kanton v USA odsouhlasí ( což s naším příjmem nelze srovnávat ) dostává podporu v naturáliích. Dostane lístky na stravu. Když se dítě narodí, podporu v této podobě dostane dítě i kojící matka. Tato podpora je do doby dítěte než se osamostatní ( samozřejmě musí se splňovat určité podmínky ) a s věkem se zvyšuje hodnota podpory. Sama jsem byla překvapená, když jsem mohla nahlédnout do toho systému.

Avatar
Jitka Pivoňka 06.03.2017

Jenže to už jsme u dávek sociální podpory a ty jsou určeny jen pro ty nejchudší. To máte u nás taky. Ale běžná rodině na ně nedosáhne, stejně jako v USA. Souhlasím s Vámi ale v tom, že u nás se tradičně veškerá rodinná politika řeší penězi (slevy, přídavky) a zapomíná se na další důležité věci (dostupnost školek, možnost práce na částečný úvazek atd.).

Avatar
Katka 06.03.2017

V 29 letech už má asi v hlavě trochu srovnáno, takže když do toho definitivně šla, tak už asi ví, co a jak od toho života bez dětí chce. Možná ji ovlivnilo i něco z její původní rodiny, ve které vyrostla. Její volba a její věc. Samozřejmě každý člověk se během života vyvíjí a mění, stejně tak naše okolí, prostředí, potkávají nás různé situace atd., takže otevřenou otázkou zůstává, jestli se stejně jako teď na tohle rozhodnutí bude dívat ve 40, v 50...a ve stáří... Ale to je teď pro ni samozřejmě daleko :) Tahle volba je poměrně razantní, takže se holka rozhodla a bude muset s tím žít celý život, ale třeba bude šťastná

Avatar
Jindrich 06.03.2017

Dej bože, ať se dožije sta let.

Avatar
Honza 06.03.2017

chápu jí. taky děti v žádném případě nechci. a komu se to nelíbí mě nezajímá. má úcta

Avatar
Jirina 06.03.2017

Kazdy ma pravo se rozhodnout sam, jak chce zit! Bez deti nebo s detmi,hlavne at je clovek zdravy!!! Jirina;-);-)

Avatar
veronika 06.03.2017

Moje matka je hrozná,snad nikdy nas nemilovala.Měla nás pět,asi nikdy nepochopím proč.Když matka nedovede obětovat své zajmy pro dítě,at je nemá jen by mu ubližovala.

Avatar
Jirka 06.03.2017

"Kdo hledá štěstí druhých, nachází vlastní". Pokud je životní cíl Nely v souladu s tímto mottem, pak může být vše v pořádku. Pokud se jedná o obyčejné sobectví, je pro mne rozhodnutí Nely nepřijatelné

Avatar
Martin 06.03.2017

Je to její tělo, její rozhodnutí, tak proč ji odsuzovat, když jí neznáme. Pokud jednou změní názor a bude na dítě připravená, tak ho může adoptovat.

Avatar
Verca 06.03.2017

Je to hloupa slepica. Ma asi nizke IQ. Pritel at ji kopne do riti. Nic jineho si nezaslouzi. Kdo nema rad deti nema rad nikoho.*6*>:(

Avatar
Lucie Verca 06.03.2017

Neřekla, že nemá děti ráda, je nechce.. není hloupá slepice. Její tělo, její rozhodnutí..;-)

Avatar
Pablo Verca 06.03.2017

já třeba nesnáším děti a co jako? :-D kdybych nějaké měl, utopil bych ho v řece jako kočku.

Avatar
SISINA 06.03.2017

Je to každého věc. Jen proto, že je žena, tak musí rodit nebo co?

Avatar
Láďa SISINA 06.03.2017

Ano, protože je žena, tak musí rodit. Víte, u pánů to zatím není tak dokonalé.

Avatar
Lukáš Láďa 06.03.2017

Láďo seš kus debila ;-)

Avatar
Láďa Lukáš 06.03.2017

Myslím, že chápu rozhodnutí nemít děti. Já osobně toho zastánce nejsem, ale lepší než aby se narodil někdo jako ty. Člověk bez smyslu pro humor, a ohromnej borec, když píšeš přes PC. V reálným životě podělanej až za ušima, a z očí do očí by ses nepodíval. Že tebe raději nehodil fotr do umyvadla.

Avatar
Lukáš Láďa 06.03.2017

láďo láďo kdo se tady ted chová jako borec? podle me jsi kus debila a ted sis to akorat obhajil. jinak samozrejme si muzeme promluvit z oci do oci ale na to bys nemel ;-)

Avatar
Dagmar 06.03.2017

Slečnu za její rozhodnutí neodsuzuji. Než být nemilující matkou, tak radši žádnou matkou. Já osobně sterilizaci mám také, ale až po čtyřech dětech, které jsem přivedla na svět.

Avatar
Eliš 06.03.2017

V žádném případě bych slečnu neodsuzovala za její životní rozhodnuti,spíš bych se bála že příjde čas kdy by toho mohla opravdu litovat.Toť vše😉

Avatar
Zdenka 05.03.2017

Upřímné rozhodnutí svět bez dětí se nehroutí také pánové nejsou to co bývali ale arogantní sobci kteří se neumějí prosadit

Avatar
Honza Zdenka 06.03.2017

zatím co vy jste určitě bez chyby že? takové pipiny jako vy by vůbec něly mít internet vy blbko.

Avatar
Lenka 05.03.2017

Radeji at se necha sterilizovat, nez potom jde treba na potrat. Proste to tak citi, nebo spis neciti, a je hloupost mit deti, jen proto ze to spolecnost ocekava, to dite by bylo chudak.

Avatar
Marie Lenka 06.03.2017

Nechápu proč odsuzuje názor,nebo proč si myslí,že žena chce být jen u sporáku, přebalovat děti, a vše, co patří k normálnímu životu.Vždyť kdyby ten názor měli její rodiče,tak by tady také nebyla.A když je tak emancipovaná,jak to že neví jak zabránit otěhotnění aniž by použila tak radikální řešení?Já si myslím,že je zřejmě zakomplexovaná, když má potřebu to oznamovat všem,to aby všichni věděli že není domácí slepice?A chraň bůh, abytřeba za 30 let byla nemohoucí, to půjde do nějakého ústavu? A co bijologické hodiny, to většinou prožívá každá žena.Ale jsou ženy, které jsou bez dětí,protože nemohou mít,taky se svět nezboří,ale dneska ani matky netráví svůj čas jenom prací v domácnosti.I to je každého věc,a druhým je to jedno, jde pouze o její rodinu.*3**11**17*

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat