Komentáře k článku

Avatar
Avatar
Sara 12.11.2018

Ja ji rozumim. Ne kazdy ma potrebu udelat si decko a pak stravit 20 let zivota, ktere by mohla venovat cestovani nebo kariere, peci o decko. Pro me tohle taky není. Nechapu proc nas hned takhle hned odsuzovat. Doufam, ze si to rodicovstvi poradne uzijete, nakonec vam vase decko stejne vdecny nebude a za par let si povime ;)

Avatar
Jana 12.11.2018

Lepší že v tom má jasno než aby potom dítě hodila někam do popelnice.

Avatar
Tina 19.04.2017

Je to jej vec. Ja som kedysi tiež nechcela deti. Dala som sa presvedčiť manželom a dnes mám krásnu dcérku, ktorú milujem viac než svoj život. Ale tehotenstvo bol príšerný zážitok a ďalšie dieťa by som v žiadnom prípade nechcela. Neľutujem, že som do toho šla, pretože dcéra je dokonalá, ale slečnu neodsudzujem, že nechce deti. Skôr ma zaráža iné -v dnešnej dobe všemožných antikoncepčných metód si dobrovoľne dala urobiť operačný zákrok? Na čo to bolo dobré? Antikoncepcia by splnila rovnaký účel a ešte by nemala zatvorené dvere, keby náhodou zmenila názor.

Avatar
Libuše 19.04.2017

Kdyby tak uvažovala její matka, tak by ta slečna ani na svět nepřišla . Naštěstí takových to uvažujících není převaha . Lidstvo by vymřelo .

Avatar
Neřeknu Libuše 14.11.2018

no a co? Tahle planeta by to potřebovala jako sůl...

Avatar
Julia 18.04.2017

Upřímně se jí vůbec nedivím. Sama jsem na tom podobně, děti doslova nesnáším. Nedokáži s nimi vyjít, když jsem měla hlídat sestru nebo známým děti, byl to horor, a to byl jenom zlomek toho všeho. Někdo to prostě má jinak. Je jasné, že každý živočich měl dříve pud mít děti. Ale je vidět že se měníme a v ledasčem se začínáme solně odklánět od zbytku živočišné říše, a to zejména vytrácením těchto pudů. Když pominu fakt že z představy těhotenství je mi opravdu na zvracení (neptejte se proč, sama nevím, a prosím, neobouvejte se za to do mne, respektuji, že pro většinu žen je to nejspíše nejhezčí zážitek života), celá ta péče o nového člověka pro mě nějak postrádá smysl. Nejsem toho názoru, že člověk je na světě jenom pro zábavu, něco by po sobě jedinec zanechat měl. Ale dítě prostě pro mě není ani jediná, ani správná cesta. Nejsem stavěná na to být opravdovou ženou, ani mě nikdo tak nevnímá. Kamarádi mě berou jako chlapa v ženě, a podle toho se i odvíjí můj život. Sice nemám potřebu se nechat sterilizovat, když je dnes spousta jiných způsobů prevence těhotenství, ale slečnu. naprosto chápu. Já mám jasno ve 20, nevím, proč by ona nemohla mít jasno v 28, to už přece většina žen jasno má (i když na opačnou stranu názorového spektra).

Avatar
Marta 17.04.2017

A kde se tu madam vyskytla?? Asi ji vyluštili v križovce. Lopata.

Avatar
Edita 17.04.2017

Ano, dá se žít plnohodnotný život i bez dětí, ale je víc než zarážející a smutné, když se pro to žena rozhodně dobrovolně a navíc z čistě sobeckých důvodů. Ano, je to její věc a nikdo nemá právo jí odsuzovat, ale nemůže očekávat pochopení od okolí, protože tohle podle mě k pochopení není. Je to výsměch nejen Bohu, ale i těm ženám a párům, kteří zoufale touží po dítěti a je jim to ze zdravotních i jiných důvodů odepřeno. Děti jsou požehnáním a pokud se žena může stát matkou, je to ten nejkrásnější dar na světě. Pokud ho odmítne a pohrdne jím, pak si nejsem jistá, že její život bude doopravdy naplněný, i když si to ona sama bude nalhávat.

Avatar
Anonymní D. Edita 12.11.2018

Tenhle argument nechápu.. To, že někdo nemůže mít děti a chce je, je samozřejmě smutné. Ale to, že někdo mít děti může neznamená, že je mít musí.To že něco můžete, neznamená, že musíte. Kam se poděla možnost volby? Mít dítě přece není povinnost. A už vůbec to není povinností ženy jen kvůli tomu, že někdo JINÝ by ty děti chtěl. Jistě jste si někdy řekla, že jsou lidi, kteří by děti radši mít neměli.. A třeba je mají. Jsou lidi, kteří hodí dítě do popelnice. Týrají ho. Nezvládnou se postarat a děcko skončí v ústavní péči. Nebo ho prostě mají, ale ten cit chybí.. To je pak pro ty páry skutečně smutné, že oni děti mít nemohou a někdo to svoje místo lásky třeba utýrá k smrti. Ale jak se jich dotýká to, že někdo jiný neotěhotní? Není lepší děti nemít, než-li jim být skutečně špatnou rodičem? Jako výsměch osobně vidím spíš to, že si lidé myslí, že mohou rozhodovat o něčím životě, jen na základě toho že "něco by se mělo" ... Spousta špatných matek je špatnými matkami jen proto, že se nechaly přesvědčit, že by děti mít měly, že se to od nich čeká,že to jediné je normální.. Když se na to necítí, proč by je měly mít? Když se nebudu cítit na to, lézt na Mont Everest, tak na něj přece taky nepolezu... A to je rozhodně menší rozhodnutí, než mít dítě..

Avatar
Kk 17.04.2017

Mam rovnaky nazor ako ona. Je kazdeho vec ci chce alebo nie, nie je to podmienka.

Avatar
Martina 17.04.2017

Stojim za vami, nez byt spatnou matkou, radsi zadnou. Za me spravne rozhodnuti. Asi si spousta lidi neuvedomuje, kolik je deti pak v detskych domovech, tyranych a bohuzel i zabitych. A kolik je potratu, ale ty se tak moc neodsuzuji, i kdyz jsou v podstate horsi, tam uz se zivot zabiji.

Avatar
Vlaďka Martina 17.04.2017

Souhlas. I když myslím, že v tomhle věku je na definitivní rozhodnutí brzy.

Avatar
Petr Drahoňovský 17.04.2017

Sobéčko je nemít děti. Proč se slečna narodila? Protože ji někdo porodil jako Dítě. Kdyby tak to uvažoval každý vymřeme. Každý se ohání tím, že má právo se sám rozhodnout. Ale podle mě život není individuální "sport". Ale týmový !!!! Slečna si chce užívat, ale každý by měl být zodpovědný vůči společnosti. Je to můj názor. Třeba špatný, ale jsem o něm přesvědčen.

Avatar
Neřeknu Petr Drahoňovský 14.11.2018

Jasně, takže vy máte děti jen pro blaho společnosti a ne proto, že jste je sám chtěl, že... tak určitěěěě...

Avatar
vivi11 22.03.2017

každého věc

Avatar
renda4141 18.03.2017

Je to každého věc.

Avatar
simona 13.03.2017

Stale se zde propira respekt k rozhodnuti jednotlivce, co takhle respekt k zivotu k rodicum a prirode atd?? Neni to nadrazene pocitu hloupe nany , ktera nevi oc prisla? Pripomina mi to jedno z mych deti , ktere take tvrdosijne nechtelo snist banan a po ichutnani snedlo dalsi dva..Ono jaksi pohlavni organy vam nebyly dany jen na sukani pro zabavu. Tak proste nesoulozte kdyz nechcete mit deti.

Avatar
Leňa simona 16.03.2017

vy jste ale hloupá, jak můžete srovnávat banán s mateřstvím? banán lze vyplivnout, jako to udělal můj synovec, dítě už nevrátíte. mateřství se nedá podstoupit na zkoušku, jak si tady někteří asi myslí, když to nevyjde, mají minimálně tři lidé zničený život.

Avatar
. simona 13.03.2017

No tak slecna ci pani si taky muze nechat odstranit konecnik , aby uz nemusela srati:)) A treba i mocovod kdyz na to prijde. Je to prece lepsi a levnejsi nez sedet na zachode a kupovat papir, misu , umyvadlo a vsechny ostatni zbytecne veci. Skoda ze stejne neuvazovala i jeji matka , bylo by o jednu zbytecnou " vec" mene.

Avatar
Marta . simona 17.04.2017

Správně

Avatar
Sandra.B Marta 12.11.2018

A vy hlavu, protože mozek tam stejně nemáte. *7*

Avatar
Neřeknu Marta 14.11.2018

Takže kdo nemá děti, je zbytečný? Podle mě jsou zase zbytečné ženské, co vyráží z dělohy jedno děcko za druhým jen proto, že se jim nechce do práce...

Avatar
H.Xaverová 07.03.2017

Pokud se někomu zdá sobecké, když někdo nechce děti, pak se ale na to dá podívat i z opačné strany, tj. že je naopak sobecké děti na tento nejistý a v podstatě nebezpečný svět přivést - nemoci, smrtelné nemoci, psychické nemoci, tělesná postižení, úrazy, nehody, zločinci, podvodníci, přírodní pohromy, atd, atd. Rodiče nemají šanci své děti ochránit před všemi těmito hrozbami, protože je to otázka osudu. Někoho postihne zlý osud a někoho ne. Není tedy sobecké přivést na svět dítě, které možná postihne hodně zlý osud.???

Avatar
lenkita 07.03.2017

nechápu

Avatar
sab23 06.03.2017

Ježíš též neměl děti, dal přednost vzdělávání... ;-)

Avatar
snegurka 06.03.2017

To jsou výjimky.

Avatar
Leňa 06.03.2017

Prosím vás, mohl byste mi někdo vysvětlit, proč si myslíte, že kvůli nižší porodnosti se sem hrne migrační vlna? A jakým způsobem by se situace zlepšila, kdyby tady úplně každý měl 1-2 děti? Děkuji

Avatar
Magda Leňa 06.03.2017

Nezlepšila by se nijak. Uprchlíci jdou do zemí, které jsou na tom ekonomicky lépe. A kde lidi nechtějí dělat určité profese. A takovou zemí ČR je a byla by, i kdyby tady každý měl 5 dětí. I když je fakt, že pak by nám možná ta ekonomická úroveň poněkud klesla a navíc bychom se tu za chvíli mačkali tak, že by to vyvolalo napětí, růst kriminality a celkovou nejistotu - to by možná nějaké uprchlíky (u nás Slováky, Rusy, Ukrajince, Vietnamce, jiní k nám moc nejdou) odradilo. Ale nevím, zda by to bylo menší zlo.

Avatar
Pavel 06.03.2017

Za deset let si bude trhat vlasy, ale kdo chce kam...

Avatar
selma Pavel 06.03.2017

Chtěla bych tě vidět rodit chytrolíne *17*

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat