Bílé, nebo červené? Ne. Hitem je modré víno!
Španělé vyrobili jasně modré víno. Aby dobře vypadalo na sociálních sítích.
Autor: Shutterstock
Španělská společnost Gik se rozhodla vniknout na trh s vínem. A protože konkurence je obrovská a mladá firma maličká, musela přijít s něčím, co bude hitem především mezi mladými ochotnými utrácet. A tak vyrobila modré víno. To je prý přírodní s malým přídavkem indiga. Na otázku, proč zrovna zvolili majitelé jasně modrou, pro víno dost nepřirozenou barvu, odpovídají jednoznačně: „Aby nápoj dobře vypadal na Instagramu.“
Mladí lidé jsou posedlí sdílením svých intimních momentů na sociálních sítích a fotky k tomu patří. Sklenice s modrým nápojem či láhev s modrým vínem vypadají na takových snímcích nepřekonatelně.
Gik na vývoji vína spolupracoval s Baskickou univerzitou a použil při zpracování hrozny modrých i bílých odrůd révy vinné. Modrou barvu prý nápoj získal především přídavkem antokyanů – barviv přirozeně se nacházejících ve slupkách bobulí modrých odrůd révy. Finální jasný tón dodává nápoji kapička indigové modři.
„
Modrá je barvou proměnlivosti a změny, ale také pohybu, inovace a nekonečna,“ uvedl k výběru zvoleného tónu mluvčí společnosti Gik.
Víno bude v EU dostupné do konce roku a to v přepočtu za tři sta korun za sedmičku.
Sledujte nás na sociálních sítích: