Vyzkoušejte novinku od české značky Manufaktura – Anti-aging sérum na obličej, krk a dekolt s výtažky z růží, vřídelní solí, koenzymem Q10 a kyselinou hyaluronovou!
Síla růží
Unikátní anti-aging sérum na obličej, krk a dekolt obsahuje vysoké procento aktivních látek pro regeneraci, hydrataci a vyhlazení vrásek. Dopřejte své pleti jedinečný omlazující koktejl z růžové vody a růžového oleje, karlovarské vřídelní soli plné cenných minerálů, ovesného beta-glukanu, mořských řas, koenzymu Q 10, kreatinu a polypeptidu.
O intenzivní hydrataci, okamžitý lifting, zvýšení elasticity, regeneraci a podporu tvorby elastinu se postará multifunkční směs vysokomolekulární a nízkomolekulární kyseliny hyaluronové 2. generace. Ta má výjimečný hydratační účinek – její molekula pojme až tisícinásobek vody, kterou postupně uvolňuje a tím pleť dlouhodobě hydratuje.
Náš tip: Víte, že nejrychleji prozrazuje náš věk pokožka na krku a dekoltu, která díky nedostatku mazových žláz snadněji vysychá a ochabuje? Nezapomínejte o ni pravidelně pečovat – ideálně právě za pomoci omlazujícího séra.
Pro koho je sérum vhodné?
Anti-aging sérum je vhodné pro každý typ pleti, protože je velmi lehké. Doporučujeme jej používat od věku 25+, ale např. u sušší pleti doporučujeme použití už od 20+, hydratovat pleť je potřeba v každém věku.
Jak sérum používat
Sérum doporučujeme používat ráno i večer po očištění pleti. U mastné pleti postačí na den použít třeba jen sérum (+ event. např. lehký denní matující krém, BB krém apod.), u suché nebo normální pleti (nebo v zimě) je vhodné po vstřebání séra použít další pečující krém, který pravidelně používáte a vyhovuje vaší pokožce.
Používejte ideálně každý den před nanesením krému či make-upu. Váš rituál krásy zpříjemní něžná vůně rozkvetlých růží.
Ze sortimentu Manufaktura doporučujme především naše krémy z řady s vřídelní solí a růží – jemný denní krém či pleťový elixír.
Cena: 349 Kč
Více informací najdete na www.manufaktura.cz
Klady:
- praktické balení - do krému se nesahá!
- kůže je vypnutější
- oční okolí vypadá zdravěji, je svěží a nevypadá tolik unaveně
Zápory:
- vyšší pořizovací náklady
- horší dostupnost produktu v sítí obchodů