Nákupem vánočních dárků na internetu se nechává zlákat každoročně stále více lidí. Možnosti v pohodlí domova si řádně promyslet, které zboží vybrat, nemůže tlačenice v obchodě konkurovat. Ačkoli člověk není schopen věci si ihned osahat, může se vykašlat na to, jak vypadá a co má na sobě. Nebo nemít vůbec nic. Podle amerického průzkumu letos skutečně jedenáct procent lidí při nákupech na internetu bylo zcela nahých.
Nákup v eshopu z bezpečí domova nevyžaduje žádné společensky přijatelné chování. Nakupovat tak člověk může třeba při sezení na toaletě, nebo na polštáři pod peřinou s tabletem či laptopem na klíně. Podle průzkumu zveřejněného v televizi CNBC byla v pyžamu při nakupování vánočních dárků celá třetina z těch, kteří nakupovali na internetu.
Patnáct procent milovníků nákupů v eshopech si k hledání vánočních dárků nalilo něco ostřejšího či dvě deci vína. A jedenáct procent lidí v průzkumu společnosti CNET přiznalo, že byli zcela nazí.
Sledujte nás na sociálních sítích: