Německá edice magazínu GQ začne publikovat reklamní kampaň proti homofobii. Zapojili se do ní slavní mužové našich západních sousedů a nechali se nafotit se spojenými ústy. V reklamě se tak líbají třeba herci Ken Duken a Kostja Ullmann, kteří prohlašují, že jsou v soukromí heterosexuální, homofobní postoje ale striktně odmítají.
„Heterosexuální slavní muži Německa se líbají,“ uvádí reklamní kampaň Pánové proti homofobii, jejíž pomocí se redakce časopisu GQ snaží zdůraznit, že podporuje toleranci a odsuzuje diskriminaci homosexuálů. Třináct heterosexuálních mužů z Německa nafotil při líbání umělec Felix Krüger.
Do kampaně se zapojili zpěvák Herbert Grönemeyet, herec August Diehl, skupiny Fettes Brot a Revolverheld, rappeři Moses Pelham a Thomas D či olympijský vítěz v plážovém volejbalu Julius Brink.
„Netolerance, které musejí homosexuálové stále čelit a s níž musejí i dnes stále bojovat, je šokující,“ uvedl šéfredaktor magazínu GQ José Redondo-Vega.
Ne všichni, koho však Redondo-Vega oslovil, s účastí v kampani souhlasili. „Fakt, že někteří lidé, které jsme oslovili, odmítli účast, dokazuje, že i Německo má stále ještě dlouhou cestu před sebou,“ míní šéfredaktor.
Kampaň Pánové proti homofobii se objeví v lednovém vydání magazínu GQ, které vychází 12. prosince. Na obálce časopis představuje britského herce Orlanda Blooma.
Sledujte nás na sociálních sítích: