Komentáře k článku

Avatar
Avatar
:o) 29.12.2010

*2* Jak muze nekdo napsat takovou hloupost?

Avatar
NoName 29.12.2010

ta psycholožka je určitě chlap :D

Avatar
Karlos 29.12.2010

Už mě štvou tyhle stupidní články. Každej mele, že jsme jako opice, že nevěra je normální. Že muž může zahejbat, protože je to zdravé a podobný blbosti. Zachvíli budou lidem cpát, že je normální souložit každý s každým, protože je to pro ně normální a určitě zdravé. Lidi ...snad máte svůj rozum ._.

Avatar
Monika Karlos 29.12.2010

Vždyť to dneska skoro každý s každým dělá... jen tak si za... :-O

Avatar
Karlos Monika 30.12.2010

Pokud mám vztah tak ho neničím nějakýma blbostma jako že partnerovy zahnu nebo budu klidně souložit s někým jiným, když s někým chodí. To není normální! Pokud nikoho nemáš je to něco jiného, je to na tobě a dělat si můžeš, co chceš, ale furt musíš dávat pozor na lidi kolem. Někdo tě může mít rád a takový chování ho může ranit. Už chápeš? Všechno má své hranice a tyhle pošahaný články se jen snaží omlouvat lidskou slabost a ubohost. PS: Kdyby to dělal každý s každým. Já mám svůj postoj a názor. Nechovejte se jak hloupý ovce...

Avatar
Macík 30.12.2010

ach jo z těhle článků je mi fakt akorát smutno:-/

Avatar
Karlos Macík 30.12.2010

Bůh ví, co je to za psycholožku. Taky je možný, že plácá tyhle blbosti, aby se o ní psalo a šlo k ní víc lidí. Nebo jí ta práce jde na mozek. Každopádně je to sr... ;).

Avatar
Káťa 30.12.2010

Souhlasím... Zajímalo by mě, jak by reagovala paní psycholožka, kdyby jí všichni zahybali... Co to je za dnešní společnost?!? :-/

Avatar
Libor 31.12.2010

Já si myslím, že lidi by se měli nejen podvádět, ale měli by pořádně krást třeba;-) Pojďme společně celou planetu zdevastovat, podvádět se všichni navzájem a pojďme se i pozabíjet.;*( Třeba jí to posílí *1* Je to dle mého asi takhle: Kdo krade či podvádí, ten tzv si hrabe sám pro sebe, pro svoje Ego. Je to dobré pro druhého? O co budou mít víc ostatní, když budu krást nebo podvádět? Myslím, že lidi, kteří si hlavně chtějí pořádně užít, že to jsou sobci. Nikdy bych si nedokázal nic užít s myšlenkou, že by někdo díky tomu trpěl. Nevím, kde se v lidech bere motto: "hlavně, že já jsem v pohodě, jak jsou na tom ostatní, to je mi jedno". "Hlavně se musím uspokojit já", říkají si. Jen tak budu dobrej manžel, když budu mít dost milenek. Dobrýho člověka dělá dobrý charakter. A dobrý charakter tvoří i disciplína. To jest, že člověk umí ovládnout sám sebe. Dobrého člověka dělají i ctnosti. Kdo je nectnostný, ten nebude dobrý manžel nikdy. I když záleží na hodnotících měřítkách té ženy. Je dost žen, které se nechají utlačovat, hlavně když jejich manžel je machr ze kterýho jde respekt, kterej nosí domů peníze. Vzor už od pravěku. My ale už nežijem v pravěku. V pravěku žili zvířecí lidé. Zvíře se řídí v životě pudy = líbí/nelíbí. Ten se mi líbí, s tím se vyspím, tohle auto se mi líbí, to ukradnu, tenhle mi není sympatickej, tak mu rozbiju pusu. Za těch pár let se trošku změnilo. Lidi nejsou zvířata z 99% jako tehdy, dnes už jen tak z 60 až 70%. Mozek používají zatím jen na práci nebo na výmluvy pro svoje chování. Lidskost = ctnosti, vyšší emoce jako soucit, svědomí...kolik takových lidí znáte? Fakt jsme tedy civilizace lidí a nebo polozvířat? Mnoho filosofií se snažilo podtrhnout a pěstovat ctnosti, protože ty vedou k lidskému projevu chování. Zvíře se většinou neovládne, člověk by měl. Měl by dostatečně myslet aby nedělal hlouposti a měl by mít psychiku na úrovni lidskosti, aby se choval lidsky k druhým. Prostě záleží na vnitřním pocitu. Někdo je schopen si sám užít, aby se cítil dobře. A už ho nebolí ta bolest, kterou druhému způsobí. Někdo má svědomí na to druhému neublížit. Někdo potřebuje hlavně lásku k sexu. Otázka je taky, jestli člověka sex na jednu noc opravdu uspokojí. Uspokojí kuřáka jedna cigareta? Nebo časem zatouží po další? Není lepší zjistit příčinu té touhy, nebo si dát uspokojení jinak, či čerpat uspokojení z kvalitního vztahu? Jestli vztah kvalitní není a člověka to táhne k nevěře, není správnější hledat východiska, než-li podvést, což se může zdát jako jednodušší? Abych to zakončil. Věřím, že uspokojení může mít mnoho podob. Nevěra nemusí být nutností k přežití či ke zdraví. Nevěra naruší důvěru. Věřím, že je spousta lidí povrchních, kteří berou lásku povrchně, těm asi ne. Takže je to na každém. U mě vztah napůl je kamarádství, vztah se vším všudy a výlučný, to je pak partnerský vztah. O vztah s narušenou důvěrou nestojím, takovej vztah taky může způsobit nemoc, nejen chlapovi, ale i manželce a dětem... Kdo hájí nevěru, ten chválí vlastní poklesek, nechce zdolat největšího protivníka na světě, sám sebe...nechce povýšit své chování a cítení ze zvířete na člověka...;-)

Avatar
Libor Libor 31.12.2010

Ps: ještě něco...prý mít mnoho partnerů je zdravé a mít jen jednoho nezdravé...čili pohlavní zdrženlivost je nezdravá... měli už jste ale někdy chuť někoho zabít, jak se tak říká?:-D Je nezdravé to neudělat?:-D

Avatar
radek 31.12.2010

Je fakt, že stránky Bety.cz asi moc zralých mužů nečte. Vidím ,že máte mezi troubama, hodně příznivců : ) Hned se zeptám, jste vdaná ? : ) : )))) Určitě máte i spoustu kamarádek, které budou také zajímavé ženy : ) .... nejvíce se mi líbí komentář "Bůh ví co jste za psycholožku" : ) : )) Chlapi nedělejte nám ostudu !!!

Avatar
Monka 31.12.2010

som rada, ze existuju este muzi, ktori maju zdravy rozum na mieste.. neviem, ktora zena by nechala aby ju muz podvadzal, snad len taka ktora by to robila tiez..

Avatar
mmartin 31.12.2010

Rozhodně bych nepodceňoval názory psychologů, jsou totiž podloženy poměrně složitými výzkumy a opravdu se jim dá věřit. Na druhou stranu lituji ženy, ale je nutné si uvědomi, že muži podvádějí s ženami, i ty by si měly hrábnout do svědomí. Neschopnost méně dominantních lidských samců lze obhajovat i takovými řečmi, ze kterých vyplývá totální odpor k nevěře, je to úplně někde jinde, tito lidé většinou trpí nějakými kompexy méněcennosti a naprosto alibisticky se ukrývají za tyto názory. S nevěrou nesouhlasím, ale rozhodně nejdu hlavou proti přírodě.

Avatar
Libor mmartin 31.12.2010

víš co Martine, jestli se považuješ za dominantního a úspěšného samce (a že jich sám pár znám), tak nevím jestli ses někdy zamyslel nad svým chováním z hlediska třeba holek, které jsou v té tvé hře účastny...mluvil jsem s pár holkama, které prošly rukama těchto samců a štěstím zrovna nezářili...dokonce ani ten pocit, že spaly s tak úžasným samcem, už je pak nehřál...;*(...

Avatar
Miša 31.12.2010

Ne každému psychologovi můžeš věřit. Psycholog je taky člověk, poznám ženu psycholožku co ženatého chlapa zvedla a ted má mimomanželské dítě. Co na to jeho manželka s dvěma dětmi? Otuží to jejich vztah? Je toto známka dobrého manželství?

Avatar
mmartin 31.12.2010

O možnostech antikoncepce si snad ani nemusíme povídat, toje zcela individuální případ, který postádá zodpovědnost v tomto směru, ale je nutné si uvědomit, že vzpomínaná psycholožka dospěla k těmto názorům na základě studia ženské psychologie

Avatar
Radek 31.12.2010

Paní Vágnerová, souhlasíte s Psycholožkou ? : ) Jaký na to máte názor ?

Avatar
Libor 31.12.2010

mimochodem už jsem za život dost nabídek k nevázanému sexu odmítl, vlastně všechny, fakt nejsem panic a jsem i hezkej

Avatar
Libor 31.12.2010

vyspat se s někým totiž není věc jen toho, kdo se pro to rozhodne...minimálně jsou v tom city 2 lidí, často i víc...není to neschopnost zakomplexovaných kluků, jen jejich uvědomělost k té situaci... zloděj by mohl všem říct, že nejsou dost schopný aby kradli...

Avatar
Holcicka 04.01.2011

Libore...ty dable*1* napsal jsi svoje komenty moc hezky, tleskam tomu!!!:-D Nevera je zenou omluvitelna jen dokud se o ni nedozvi..pak ji musi nutne zranovat a bolet, bude se celou veci zabyvat a trapit, studie, nestudie...

Avatar
Karlos 04.01.2011

Jsem rád, že tu napsalo pár normálních lidí a osobně názor psycholožky je mi někde u .... Člověk má mít a svůj názor a ten je, že pokud mám vztah tak ho mám a s ostatníma holkama nespím. Kdybych totiž chtěl tak ten současný vztah je prostě na nic. Nebyl u mě ani jeden kvalitní vztah u které by jeden z nás zahnul. Protože pokud to za to stojí, na zahejbání vůbec nemyslíte. A pokud ano ... asi ten vztah za nic nestojí nebo v něm něco chybí. Každopádně je třeba si promluvit nebo hledat toho ideálního jinde (a ne zahejbat a dělat ze sebe děvkaře). Když někomu zahnete, je to selhání a nevěřím, že by někdo zahnul v skvělém vztahu a byl přitom naprosto v pořádku (je jasné, že slabý a takový ty zakomplexovaný holky a kluci klidně zahnout, je to přirozené, protože to jsou prostě chudáci - takový ale do vztahu nechceme, že).

Avatar
haha Karlos 03.05.2011

toto je nazor psychologa :-)

Avatar
Psss 25.04.2011

Tak za tohle asi moc potlesku nebude ale kdo zije v dloůhodobém vztahu tak to možná zná. Vélká láska jste kamarádi rozumíte si a okolí vás povazuje za dokonalej par. Ale lidé se mení sex vam připada ze partnerka stratila chut jako první to co vám dřív nevadilo tak zacínate pocitovat jinak(sex 1 - 2 tejdne, orál do konce 1x o narozeninách...) ale jinak si rozumíte planujete stejní sny máte oba nakou půjcku tak nejste úplne samostaní a furt počítate a nakonec víte ze jste v kole furt se opakujícím. Pak se obeví žena atraktivní kerá na vas kouká toužebne ne jak ta doma co víc vzruší novej pořad v televizi nez vy. Ta simpatická žena má veší hrudník váhou o 40kilo mín. Ale furt myslíte na tu doma a na to co vše spolu zazili a výte ze vas miluje a nechcete jí ani náhodoů menit ale toužíte po starích vecech po sexu s obrovskou vašní kdž se bojíte ze se vám odkrví mozek s takto dloůhou erekcí, co doma aby se vám postavil musíte zhasnout zvlast když neni na koničeka nebo je moc teška aby ste si ji otácely, sex je jen v leze na ní nebo ze zadu. Pak podlehnete sexu a jste neverní mate výčitky ale byl to po pár letech skveléj sex. Odbocite na chvilku s toho stejního kola máte heskou vzpomínku dobrou naládu doma žena z vás zacne být spokojená protože se vám vratila dobrá nálada a chut do romantiky jakoje ji udelat prekvápko koupit květiny zapalit svícky neni to pak odzdravení vstahu?

Avatar
Jana Psss 25.04.2011

Chtěla bych vidět, jak by si jásal, že si Tvá žena užila super sex s někým jiným. Když to uděláš Ty, tak je to perfektní, je to oživení vztahu, ale kdyby to udělala ona tak se vzteky pomineš a kdo ví co ještě. Z takových, jako jsi Ty - z těch co omlouvají nevěru tím, že doma je to pořád to samé, místo toho, aby se zvedli a udělali třeba neplánovaný výlet do přírody - je mi na zvracení. Budeš nejspíš stejně pitomý jak vyplývá z Tvého pravopisu. Normálně Ti i přeji, aby Tě Tvá žena někdy podvedla. Nezapomeň-ona si to užije.

Avatar
Kaťula Psss 06.05.2011

Mám pocit že se tu oběvil nadsamec!!! Ty vole ty jsi vážně úplně mimo!! Schválně šáhni si na svědomí a řekni co by jsi dělal kdyby ti manželka Ta o čtyřicet kilo těžší a o bůhví kolik let starší jak říkáš najednou oznámila Hele spala jsem s jiným bylo to super nemůžu na to zapomenout a protože s tebou je to pořád to samé udělám to znovu!!! Bych chtěla vidět tvůj ksicht to by bylo nejmíň na panáka né-li na flašku co!!! Takovích jako ty je mi líto a po pravdě takovího jsem měla doma a když jsem se na něho podívala chtělo se mi brečet jak moc jsem ho litovala!! Nakonec ale brečel on když jsem odcházela se zbaleným kufrem!!!! Za novým přítelem který je mi věrný!!!!

Avatar
Smíšek Kaťula 29.05.2011

Takže reakce- nejen žena se s věkem mění a po pár letech se z vášnivého býka taky stane ležící , prdící a sem tam smrdící vůl , takže pak sex 1-2 do týdne a s tímto orál ? A chlap je pořád v posteli tak aktivní ? HAHA je to na obou stranách stejný :-) a můj dnes již ex tedy zachraňoval naše manželství a našel si tak o 20 kilo těžší a to nejsem drobek :-) asi mě tak miloval -podle psycholožky, tak chtěl aby mě to neurazilo ;-) tak mě to vlastně zachránilo, mám mladšího a užívám si chlapa a život :-P

Avatar
človek 03.05.2011

toto je dobrá jeblina to čo za čuráka vymyslelo

Avatar
Helena 03.05.2011

Nic horšího jsem dlouho neslyšela.Jak může někdo říct že je manželství zdravé když muž chodí za jinou.Podle mě ho asi manželka neuspokojuje a proto to vyhledává jinde.Nevěrou mnoho manželství končí,asi žádná žena by tohle nesnesla.Mluví se ale jen o mužích ale co kdyby to samé dělala žena,to bych chtěla vidět jestly by se chlapovi líbylo kdyby mu jeho žena chodila za jiným.Mužské ego by to taky neuneslo.:-/

Avatar
Helena 03.05.2011

Nic horšího jsem dlouho neslyšela.Jak může někdo říct že je manželství zdravé když muž chodí za jinou.Podle mě ho asi manželka neuspokojuje a proto to vyhledává jinde.Nevěrou mnoho manželství končí,asi žádná žena by tohle nesnesla.Mluví se ale jen o mužích ale co kdyby to samé dělala žena,to bych chtěla vidět jestly by se chlapovi líbylo kdyby mu jeho žena chodila za jiným.Mužské ego by to taky neuneslo.:-/

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat