Komentáře k článku

Avatar
Avatar
Sunflower 26.11.2010

Naprosto souhlasím s tím, že si žena nabije ústa, pokud je ta skvělá milenka, věrná manželka, starostlivá matka, vzorná kuchta a podobně. Taky jsem si najivně myslela, že pokud budu báječnou manželkou a vše, byt, dítě i sex bude, jak má být ( stará škola ), bude vše ok. Jak moc jsem se mýlila jsem zjistila po 14ti letech. 4 roky mě podváděl s různými ženami, protože doma měl všechno. Já myslela, jak nám to klape. Žena musí být tak trochu potvora. A hlavně, není navařeno, není někdy uklizeno, no a co?? Nelíbí se Ti to, starej se. Nebydlim zde sama. Dítě je jak moje, tak i Tvoje. Ukaž, jaký jsi rodič. Já byla hloupá. Byla to další facka od života. Už taková nejsem a žije se mi mnohem lépe.

Avatar
Zena 28.11.2010

to ma holt v zivote tezsi. V globale (jsou jiste vzacne vyjimky) muz prirozene hleda a dobyva,zenaty nezenaty, musi si neco dokazovat, zatimco zena hleda toho jedineho na cely zivot. 100% verna manzelstvi jsou proste mensinova, to by si kazda nevesta mela uvedomit a neuspavat se sladkymi predstavami. Mohou se milovat jako v pohadce, muz muze byt se zenou velice spokojeny, muze byt sebekrasnejsi, sebeinteligentnejsi, sebedilomatictejsi. Byla jsem ucastnikem pokusu, tykajiciho se odolavani muzu zenam pri nahodnem setkani. Zadani bylo - snazit se vlichotit, vetrit muzum kteri jsou podle vsech znamek zenati/zadani. Ucastnily se i zeny nikterak krasne, starsi.Ukol byl oslovit nejak sikovne muze na verejnosti, domluvit si schuzku s jasnym cilem. Co myslite, kolik muzu reklo ne? Vetsina nevernych chlapu treba ani sama nezacne, ale iniciative jine zeny proste vestinou neodola. Muz ma pocit lovce, macha, je mu najednou krasneji na svete. To, ze jeho milujici zena se muze trapit, onemocnet diky stresu, je mu v ten moment sumafuk. To je prirozenost muze. S timse smirme a s tim k nim prisupujme. Vystup? Berme muze jaci jsou, zijme take svuj zivot, a doufejme ze proste narazime na supermana, ktery nastraham odola.:-D

Avatar
Hana 28.11.2010

Žádná žena si nekoleduje o nevěru, ale chlap to použije jako výmluvu, pokud se nevěry dopustí. Ale pánové zapomínají, že holky a ženy také potřebují cítit, že je někdo má rád, a že jsou pro něho tou jedinou (a kolik chlapů umí vytvořit tento pocit?). Asi jich moc není.

Avatar
PPP Hana 15.12.2010

Omyl a to dost veliký. Je spousta ženských, které si o nevěru, a případně i o následný kopačky, svým chováním doslova říkají a pak se ještě diví, že se jim to stalo a co si to ten chlap dovolil. Mluvím z vlastní zkušenosti. Ano, je i dost ženských, které si to nezaslouží. Ale to platí i v případě, že ten podváděný je chlap. Obecně platí nedělat nic, co by dalo partnerovi/partnerce důvod k nevěře. Jasně, riziko nevěry se tím nevynuluje, ale aspoň se zmenší. Otázka taky je, co by ten důvod měl být. Pro někoho to může být už jen to, že ráno nedostal/a od partnera/partnerky pusu a pro někoho nebude důvod ani konec světa. :-) A ano, i chlap, který má doma naprosto úžasnou ženskou může chtít podvést, ale taky si může tesně před tím, než se tak stane říct, že má doma skvělou ženskou a že jí to nemůže udělat a neudělá to. ( i takový chlapy existujou, skutečně :-) ) Ale když bude mít doma stíhačku, tak si jen řekne "dobře jí tak". A to platí i pro ženský.

Avatar
xxx 28.11.2010

Ženy si koledují o nevěru?Nemyslím!Myslím, že chlapi si tuhle veškerou péči nezaslouží. My to pro ně děláme z lásky, snažíme se, aby měli všechno a nic jim nechybělo a čekáme, že si budou šťastní a budou si vážit našeho projevu lásky. Kolikrát uděláme i něco jen proto, aby byli spokojení, splnil se jim jejich sen a jsme šťastní, když oni jsou šťastní a tohle je vděk?Proč bychom se celý život měly snažit a být sexy a vábit je a pořád je vychvalovat do nebe, když jde jen o pitomé spravení poličky či pověsení obrazu. Oni nás taky nechválí za to, jak jsme jim zpravily košily nebo dobře navařily oběd či uklidily koupelnu či ustlaly postel. Berou to jako samozřejmost!Proč bychom je tedy měly pořád omlouvat a říkat, oni to potřebují tak a tak a pořád se jim přizpůsobovat a dělat vše proto,aby nezkončili v posteli jiné?!Když to budou chtít udělat stejně to udělají, ať už se budete držet jakýchkoliv rad. Oni by tohle pro nás nikdy neudělali! A když ano, stejně by jim to dlouho nevydrželo a šli by jinam..podle mě je to velká nevyváženost...dřív bojovali oni o nás a teď máme bojovat my?Na začátku lákají do svých pastí a možná taky trochu bojují, ale pak už se od nich toho nikdy nedočkáte, jedině když se stanete stenou mrchou jako ty které manžely odlákávají nebo stejně nezodpovědnými jako manželé, kteří podvádí a s klidem se vrátí domů k manželce.

Avatar
Pavel xxx 29.11.2010

ten článek je napsaný správně ! ale komentáře ve stylu " My to pro ně děláme z lásky, snažíme se, aby měli všechno a nic jim nechybělo a čekáme, že si budou šťastní a budou si vážit našeho projevu lásky " piše žena která si prostě jen nevzala k srdci rady paní redaktorky . A takhle je to s většinou vašich komentářů. Nebuďte "dokonalé" hospodyně.... Vámi vybrané nové hadříky si s radostí prohlédne každý chlap... A na když večer slyším nejdřív horlivé vyprávění co vše se ji stalo v práci, o čem si s tou či onou musela povídat, a v posteli mi pak řekne že už je moc unavena na sex ?!?! jsem věrný ale nevěra je přeci jen a jen výsledkem nekvalitního sexu.

Avatar
jane 28.11.2010

naprosto souhlasím! co pánové dělají pro to, abychom jim nenasazovaly parohy? absolutně nic!

Avatar
Jujinek 28.11.2010

Potrefené husyčky (nebo (sle)pičky?) se ozvaly... :-D Když má doma místo manželky tlustou kuchařku a uklýzečku, tak si k tomu pořídí někoho na dovádění. To dá rozum. A to s tím přikazováním je taky supr :-D. Z takových jsou pak staré moralyzující proťyvné babky, co si myslí, že jynak než po jejych to nejde. :-P

Avatar
Šárka Jujinek 29.11.2010

Nechápu chlapa,který neumí napsat krátké věty bez chyby,aby se k tomu vůbec vyjadřoval!!!!!

Avatar
Věra 29.11.2010

No, báječný článek, ale v podstatě je v něm řečeno, že ať děláte co děláte, když muž bude chtít být nevěrný, tak bude, a důvod či výmluvu si vždy najde. Ženská má pocit, že musí muže udělat šťastného, ale má takový pocit i muž?..že by měl svou ženu udělat šťastnou? Ne, chce mít doma super hospodyňku, chce mít večer teplé jídlo, rozhodně by se mu nelíbilo, kdyby neměl vypranou a vyžehlenou košili do práce, a nedej bože řešit problémy s dětmi nebo dokonce finance, no a maželka musí zvládat práci, práci doma, děti a ještě u toho vypadat jako Angelina Jolie,....ale popravdě, který mužský vypadá jako Brad Pitt a ještě k tomu má chování manžela a otce roku?Jeden z tisíce, ze sta tisíc? Ale ženská musí být dokonalá po všech směrech a ani potom nemá jisto, přijde mi, že chlap "má nárok" vždycky na něco navíc. Jo a jen taková technická pro Jujinka, husičky s tvrdým i , to je fakt zážitek ;*(

Avatar
Káťa Věra 09.12.2010

ono to stou péčí manželek není tak horké, to jen častěji radí ženám jak si udržet manžela , ale jestli to ony dělají to už je věc druhá, a pokud můžu říct vlastní zkušenost tak nedělají. Ale jedna věc se tomu článku musí nechat pokud si chcete udržet chlapa, musíte se o něj občas nestarat:-)

Avatar
PPP Káťa 15.12.2010

Přesně tak. :-) Ono je sice hezký, že má člověk pořád uklizeno, vypráno, navařeno ...atd., ale je to nuuuudaaaa. A to neskutečná. :-/ Občas to chce trochu zaimprovizovat, neuklidit, něco nestihnout, neuvařit a nebo udělat jinak. Prostě změnit stereotyp. Jednak to člověka vytrhne z letargie ze stereotypu a jednak si ten člověk pak začne víc vážit cituací, kdy má na stole uvařený jídlo, vypraný prádlo...apod. Samozřejmě, nic se nemá přehánět. Ono nemít věčně nic na sebe, protože není vypráno, to taky není to pravý vanilkový. :-) A co se týká teplých večeří...ty já nechci a nikdy sem ani nepochopil, jak to může někdo vyžadovat. Jednak navečer se takhle naprásknout, no nic moc, a hlavně, takhle přijdu domů a dám si na co mám chuť. Případně si nic nedám, když nic nechci. Už vidím, jak by to dopadlo, kdybych tohle udělal, když bych měl na stole nandanou teplou večeři. To by bylo řečí, že se s tím vařila a patlala a já to ani nebudu jíst. *1* Teda, u mé partnerky by se tohle nestalo, ale je spousta ženských, u kterých by to tak bylo. A propo, totálně nesnáším, když mě ženská pořád jen obskakuje, moc rozmazluje (malý rozmazlování neškodí :-D ) a vůbec se chová jak kdyby mi bylo 5 let a ona byla moje matka. :-/ A to asi nesnáší 98 procent chlapů na celý planetě.

Avatar
DENISA PPP 01.06.2011

NO JA JSEM TOHO NAZORU;ZE ZENA MA BYT ZENOU A MUZ MUZEM;A MAJI DELAT OBA VSE SPOLECNE;KAZDY SI ROZDELI SVOU PRACI V DOMACNOSTI!NEVIM;ALE PISE SE TU O MUZICH JAK O NEJAKEM OHROZENEM DRUHU!PRECE NEJSEM TAK ZOUFALA;ABYCH PRO CHLAPA PRESTALA DYCHAT;ZALEZI VZDY NA ZENE;A JESTLI SI CHLAP NAJDE MILENKU;SORRY TAK JA UZ NEMAM PAK O CO BOJOVAT;VYBRAL SI SAM! TO ZE BY SE ZENY MELI VIC O SEBE STARAT JE SAMOZREJMOSTI!TAK TO MA I BYT;JENZE NEKTERE KDYZ SE VDAJI A MAJI DETI ;TAK ZAPOMINAJI NA SEBE A PRESTANOU SE O SEBE STARAT!ALE JA SI MYSLIM;ZE CHLAP KTERY MA DOMA HEZKOU ZENU A HODNOU A CISTOTNOU;BY MUSEL BYT DEBIL RADNE UCHYLNY;KDYBY SI HLEDAL MILENKU;TO UZ POTOM NEZNA HRANICI!ZENA MA DAT I MUZI NAJEVO TO ZE ZVLADNE VSE SAMA;ZE SE UMI SKAZDOU SITUACI POPRAT;A HLAVNE BYT SCHOPNA TOHO KDYZ SE MI ZACNE CHLAP TETELIT S JINOU ;TAK HO SCHOPNE POSLAT NEKAM A MIT SVOU HRDOST;A TO ZVLADNE MALO KTERA;PAK SE NEDIVIM;ZE CHLAP SE NEUMI ROZHODNOUT MEZI MILENKOU A MANZELKOU!JA CHLAPY NERESIM A JE MI TO FUK!PROTOZE SI SEBE VAZIM;A NENECHAM ;ABY SEMNOU NEJAKY TROTL MAVAL;DIKY BOHU:-)

Avatar
Eva 29.11.2010

Tak je jasný, že když chlap bude chtít zahnout, tak zahne, ať děláme co děláme..ale v podstatě, ač jsem žena, s článkem plně souhlasim :)

Avatar
xxx 29.11.2010

S tím plně souhlasím. Také jsem byla dokonalá manželka. Manžel měl navařeno, vypráno, vyžehleno, uklizeno, ráno připravené oblečení, ve kterém má jet do práce, oblékala jsem se do sexy prádélka, dokonce jsem se i učila jak se svůdně svlékat.... Když jsem na delší dobu musela služebně odjet, pár dní jsem doma vařila několik různých druhů jídel a zamrazovala mu to, aby mi chudinka neumřel doma hlady a aby nepapal pořád to samé. Po 3 letech manželství, ze kterého naštěstí nebyli žádné děti si našel milenku a mě trvalo skoro dva roky než jsem ho usvědčila z nevěry. V klidu se vracel domů, hrál spokojeného manžela. Jedno mu ale nešlo...když se pomiloval jinde s jinou, doma už neměl potřebu milovat se. Díky tomu jsem zpozorněla a odhalila jeho nevěru. Rozvedli jsme se. Dneska mám další vztah s mužem se kterým mám i dítě a jsem spokojena. I když si tchyně o mě myslí, že jsem líná, že jejímu synkovi nezašiju dírku na ponožce, nebo že chudinka trpí hlady, když nevařím každý den, tak já jsem se sebou nad míru spokojena. Jsem poučena z předchozího vztahu a přesně jak bylo už jednou napsáno...nemá navařeno?-no a co?! je dospělý, tak ať se stará, hlady určitě neumře. Není uklizeno?-no a co?! snad tam bydlíme oba dva, tak ať se o úklid stará také on. Na účtě moc peněz není, ale to mě nezajímá, občas jdu i do mínusu a koupím si na sebe něco hezkého pro radost. Už nikdy nebudu na sobě šetřit jenom proto, aby byl náš účet "tlustý" jako tomu bylo v mém prvním manželství. A na závěr-pokud mi bude lichotit cizí hezký, přitažlivý muž, nebudu se stydět jako kdysi, využiji příležitost a příjemnou chvíli si plně užiju. Nikdy nevím, kdy zjistím nevěru svému současnému partnerovi(je to jenom chlap), tak proč bych měla být věrná já? Svého partnera mám ráda, ale také jsem se naučila mít ráda i sama sebe.

Avatar
SnecciaUna 30.11.2010

My zeny musime varit, starat se o deti, uklizet, dobre vypadat, milovat sex, nezarlit, davat mu volnost a tak dale a tak dale....jakmile mu neco chybi, ozve se, ale jakmile se ozveme my,ze nam neco chybi, jeho pani Jesitnost nam rekne, ze uz jsou proste takovi...takoveho jsem mela,fakt super...RADA: vymenit!!!

Avatar
Květomil 30.11.2010

No celá tato věc je složitější, než se dá popsat v několika řádcích. Moje manželka asi po půl roce začala s obšírnou a nikdy nekončící "kritikou" mé osoby, řeči, řeči - všechno co jsem udělal bylo špatně a tak pořád dokola. Nejhorší to bývalo ráno po probuzení - to jsem nebýval ve střehu a duše je tou dobou snáze zranitelná. Není divu, že jsem hledal (a našel) někoho, kdo na mne nebude v jednom kuse ječet. Trvalý vztah dvou lidí není jen o sexu , ale především a hlavně o důvěře - a tu moje zákonitá manželka svým chováním ztratila pouhé 3 roky po úředním aktu uzavření manželství.

Avatar
Zdenka 30.11.2010

No já myslím, že je to na povaze toho člověka, ne jestli ste hospodyňka nebo jestli vám vidí v teplákách... Někteří chlapi tohle neřeší a líbíte se mu i v teplákách, někteří se potřebují s holkou chlubit a musí být krásná sexy modelka. Podle mě to opravdu není na tom,jestli je někdo hospodyňka, nebo chodí v teplákách nebo cokoli jiného, protože ten chlap by podvedl, i kdyby ste byli pravý opak a stejně by si na vás něco našel, i kdyby ste byly dokonalé. Třeba manžel mé kamarádky má rád, když má na sobě tepláky a není zmalovaná jak plakát na nádraží. Má každý den navařené,uklizené a ona za to vždy dostane pochvalu a krásnou pusinku. A nikdy sem neviděla zdvižené prkýnko, ponožky apod., protože se na úklidu domácnosti podílí oba, i na vaření... Je to jen a jen na chlapovi, jestli podvede nebo ne, ne na tom, jestli ste nebo nejste hospodyňky...

Avatar
Ac 05.12.2010

Nj je vidět že u týhle stránky dostaly krámy xD :-D

Avatar
Ac 05.12.2010

To bych teda chtěl vidět která ženská je svatá.. Leda nějaká stará špachtle uječená o kterou by si člověk neopřel ani koště.. Všichni jsou na tom stejně a né že né.. !X

Avatar
PPP 15.12.2010

Pro XXX: Holka, tak ty to máš v hlavě dobře popletený. Tobě se nelíbí, že Tě minulý mažel podváděl, to bylo špatně, ale to, že chceš podvádět svýho nynějšího partnera je dobře, jo?! >:( A ještě k tomu si ho předem odsoudila za nevěru, kterou ještě neudělal a třeba ani neudělá. A argument, že je to jenom chlap u mě neobstojí. >:( Pokračuj takhle dál a o svého nynějšího partnera určitě přijdeš. :-/

Avatar
Milan H. 09.01.2011

Zarazil mě název článku. Copak je vůbec možné, aby si o nevěru někdo koledoval? Pokud muž nemá ke své partnerce úctu a ponižuje jí tím,že je jí nevěrný, tak je prostě blbec, který nám slušným mužům dělá ostudu. (Opačně to platí i u žen, samozřejmě) To on to způsobí a z žen se tady dělají oběti, které ho údajně zahnaly do náruče jiných. Vám to nepřijde zvláštní? Kdyby se v mužských časopisech a ve všech médiiích řešilo, jak si udržet fungující vztah a ženu, a ne jak si najít vnadnou milenku a úspěšně ji tajit, aby bysme byly někde jinde....

Avatar
janko 19.02.2011

SEX PRED MANZELSTVOM Bozky, objatia, tanec, drzanie sa za ruky Čo sa nezriadene začína, v tom nemožno ani dobre pokračovaťKoľko hriechu pred svadbou, toľko nešťastia po svadbe. V MOMENTE HRIEŠNEHO SEXU PRED MANŽELSTVOM AJ TO ČO K TOMU PREDCHÁDZA. OTVÁRAME DVERE ZLÝM DUCHOM A KLIATBÁM, KTORÉ MOŽU OVPLIVNIŤ - TERAJŠIE A BUDÚCE GENÉRÁCIE AŽ DO 4 POKOLENIA RODU Keď dvaja ľudia čistí hoci ako anjeli, sa dlhšiu dobu stretávajú potajomky, nezostanú bez hriechu. To je tak, ako by sme slamu a žeravé uhlie dali k sebe, a chceli, aby sa to nechytilo. (sv. Alfonz) Koľko hriechu pred svadbou, toľko nešťastia po svadbe. Zlo ostáva zlom, aj keď mu dám iné meno či nálepku. Čo sa nezriadene začína, v tom nemožno ani dobre pokračovať Trvalé puto Dvaja ľudia, ktorí majú spolu pohlavní styk či tel. dotyky . Otec Tommy Tyson hovorí o nutnosti rozväzovať sexuálne – duchovné putá. Ak mal chlapec pred manželstvom sexuálny pomer či tel. dotyky zo šiestymi ženami, tak do manželstva berie nie jednu, ale všetkých šesť. Tak je to aj s dievčatami. Vytvára sa tým trvalé puto, ktoré nemôžeme zrušiť jednoduchým rozchodom ! Vytvára sa tým trvalé puto ( hriešné puto ) ktoré nemôžeme zrušiť jednoduchým rozchodom. Môžeme ho však zlomiť modlitbou za rozviazanie od predošlých partnerov Možno tu je príčina, prečo je v dnešnej dobe toľko a rozvodov, depresií a prekliatí. Môžeme ho však zlomiť modlitbou za rozviazanie. Preto je potrebné, aby sa kňazi modli spolu zo snúbencami modlitbu oslobodenia od predošlých partnerov. viac - http://sexpredmanzelstvom.ic.cz/sexpredmazelstvom1/index.html HOME : http://mariaem.ic.cz/ http://jezismaria.ic.cz/jezis_maria.htm :-O

Avatar
jan 19.02.2011

Najťažší je hriech, ktorý je spáchaný zo zlomyseľnosti a z uváženej voľby zla. HOME : http://mariaem.ic.cz/ http://jezismaria.ic.cz/jezis_maria.htm :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Avatar
j 19.02.2011

Najťažší je hriech, ktorý je spáchaný zo zlomyseľnosti a z uváženej voľby zla. HOME : http://mariaem.ic.cz/ :-P*1*:-P*1*:-P*1*:-P*1*:-P*1*:-P*1*

Avatar
Radek 20.05.2011

A nemí to kolikrát naopak

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat