Britská Rada pro standardy v reklamě rozhodla, že klip s Helen Mirren propagující krémy francouzského kosmetického gigantu L’Oreal není lživý. Na reklamu přišly stížnosti s tím, že je herečka digitálně upravena a vyhlazena, takže vypadá lépe než ve skutečnosti. Jenže Rada rozhodla, že devětašedesátiletá držitelka Oscara tak skvěle vypadá opravdu a reklama vůbec není zavádějící.
Na tváři představitelky Alžběty II. z filmu Královna je prý v reklamě stále vidět dost vrásek, které má ve skutečném životě. Takže propagace výrobku L‘Oreal Paris Age Perfect zvlhčující krém není zavádějící.
„Je to věda, které věřím, že mi pomůže vypadat jako já. Vyživte a hýčkejte svou pleť, ukažte projevům stáří, kdo je tu šéf. Pokročte do dalšího roku bez ostychu. Vypadejte a ciťte se zářivěji. Náš dokonalý věk nastal. Takže, stojíme za to? Víc než kdy jindy,“ láká ke koupi krému Mirrenová.
„Zjistili jsme, že jsou vrásky na tváři paní Mirrenové jasně viditelné v obou reklamních spotech, včetně vrásek na čele a kolem úst,“ uvedla Rada, krom mnoha jiného, ve svém rozhodnutí, že reklamu s Helen nezakáže.
Sledujte nás na sociálních sítích: