David Beckham rozšířil spektrum spolupráce s oděvním řetězcem H&M a rozhodl se stát tváří nejen spodního prádla, ale také konfekce této značky. V kampani pro jaro a léto 2015 tak představuje kolekci Modern Essentials selected by David Beckham. Devětatřicetiletý vysloužilý fotbalista natočil propagační kampaň pro tyto oděvy s režisérem Markem Forsterem.
„Jsem nadšený z pokračování a rozšíření spolupráce s H&M výběrem mých oblíbených kousků z jarní kolekce Modern Essentials,“ uvedl Beckham v rámci oficiálního projevu.
Ze spolupráce se švédským řetězcem plynou Beckhamovi miliony liber ročně, takže se není čemu divit, že si spolupráci tak pochvaluje. Ačkoli on sám by tohle laciné oblečení nenosil. David se netají tím, že si potrpí na nejluxusnější světové značky.
„Každý kousek je novou klasikou šatníku, která aktualizuje jarní šatník každého muže skvělým stylem. Marc Foster je jedním z mých oblíbených režisérů, nemůžu se dočkat, až představíme novou kampaň pro H&M,“ uvedl dále Beckham.
Sledujte nás na sociálních sítích: