Brazilská supermodelka Gisele Bündchen se rozhodla kritizovat něco, co sama pomáhá vytvářet – módní reklamu na krásu. Nejlépe placená modelka světa přiznala, že ačkoli jsou takové reklamy na oblečení, kosmetiku či šperky velmi prestižní, jsou umělé a zobrazují nedosažitelnou krásu.
Čtyřiatřicetiletá hvězda žijící v USA podepsala nedávno výhodnou smlouvu na reklamu parfému Chanel č. 5, v níž se objevuje od letošního podzimu.
„Někdy mám pocit, že reklamy, jako jsou tyto, můžou donutit ženy cítit se tomu příliš vzdálené. Jsou tak oslnivé a tak nedosažitelné a tak prestižní, že se jich nemůžete skutečně dotknout. Jsou spíš takový sen,“ svěřila Bündchen v rozhovoru pro magazín Style, přílohu nedělního vydání deníku The Times.
Modelka má s hráčem amerického fotbalu Tomem Bradym čtyřletého Benjamina a dvouletou Vivian. Nevlastní matku dělá také Bradyho sedmiletému Jackovi.
Sledujte nás na sociálních sítích: