Média prezentují většinou jen mladé, štíhlé a dokonalé ženy. Vnucují nám tím myšlenku, že jiné ženy snad ani neexistují. Co mají dělat ženy, které nemají ideální tvary či ženy po padesátce? Existují vůbec, když je kosmetické firmy ve svých reklamách opomíjejí?
Na to odpověděla firma Dove ve své kampani Pro Age. Kosmetická firma chce ukázat skutečné ženy. Ve své Kampani za skutečnou krásu před nedávnem předvedla, jak lze z „obyčejné“ dívky udělat tvář na billboardy (video najdete ZDE). Stačí pár triků, nejen kosmetiček a stylistů, ale především digitálně upravit fotografie a kráska je na světě.
Dove prostě boří mýty o kráse. Vrásky, šediny či nedokonalosti pleti? Ano i tyto ženy jsou krásné. Pro Age není kampaň, která odpoví na věčnou otázku jak nestárnout, ale naopak jak umět stárnout. Vždyť se podívejte na některé celebrity, jak se snaží plastickými operacemi zastavit stopy neúprosného času (jak celebrity válčí s věkem pomocí operací jsme vám ukázali ve článku Plastiky slavných - i takhle můžete dopadnout). Místo mladistvě pak ale působí komicky s obličejem vypnutým tak, že postrádá mimiku. O co krásnější je například éterická Květa Fialová se svými vráskami.
Ještě před několika desetiletími byly ženy padesátnice „babičky“. To už dnes ale neplatí. Ženy jsou dnes aktivní, pečují o sebe, mají koníčky a netváří se, že jejich život skončil.
Krása prostě nezná žádnou věkovou hranici.
Sledujte nás na sociálních sítích: