Karl Lagerfeld (78) se opět bez servítek pustil do lidské ošklivosti. Dokonalými tvary posedlý návrhář však tentokrát přišel s tím, že chce méně „podařeným“ jedincům pomoci vypadat lépe. I „oškliví“ lidé budou dle něj vypadat dobře, když si vezmou jeho sluneční brýle. Ty údajně pomáhají vyvážit nesymetrické křivky lidské tváře.
Nové Lagerfeldovy brýle, které navrhl pro značku Chanel, v reklamě propagují nizozemská modelka Saskia de Brauw a španělský model Jon Kortajarena.
„Vyvažují ošklivé obličeje a krásné tváře činí ještě nádhernějšími,“ prohlásil při natáčení reklamy Lagerfeld.
Nové obroučky vyjdou v přepočtu na 3750 korun. „Já nosím sluneční brýle pořád, takže s nimi prodávám kus své duše,“ přidal ke svým myšlenkovým „perlám“ Karl.
Sledujte nás na sociálních sítích: