David Beckham představil vlastní značku medu a moderní marketingové strategie zvládá dokonale. A tak se během karantény dvakrát ukázal ve včelařské kombinéze a prohlásil, že během karantény začal včelařit. Ačkoli je to jen reklamní tahák pro budoucí klienty a ke skutečné dřině ve včelnici sotva přičichne, prohlásil teď, že bude produkovat vlastní med, a to v bio kvalitě.
Aby byl schopen vyrábět stovky kilogramů medu, musel by být ve včelstvech každý den téměř od rána do večera. David na to má samozřejmě lidi, občas se ale ukáže u úlu v dokonale bělostné nepoužité kombinéze a nafotí pár snímků pro Instagram. Kdyby ale jediný den strávil mezi včelstvy, jeho ochranné oblečení by rozhodně nezůstalo bělostné.
Pětačtyřicetiletý bývalý profesionální fotbalista je výtečný byznysmen a má skvělý tým marketingových poradců, takže je jisté, že se mu v podnikání s medem z ekologické produkce bude dařit. Poptávka po bio produktech roste a ve Spojeném království má ekologické zemědělství díky princi Charlesovi dobrou pozici.
Beckham zatím neprozradil, jak se značka jeho medů bude jmenovat. Uvažuje se o D Bee, Seven Honey či Goldenbees. V názvech tedy odkazuje na svou sportovní minulost. Hrál totiž s číslem sedm v národním družstvu a přezdívalo se mu goldenballs (zlaté koule).
Davidova včelařská farma vznikla u venkovského sídla v Cotswolds, kde vlastní rozsáhlé pozemky.
Sledujte nás na sociálních sítích: