Legendární česká značka Dermacol letos poprvé uspořádala velkolepé LOVE DAYS, oslavy nejromantičtějšího svátku lásky a krásy. Ty odstartovaly už o víkendu koncem dubna speciálním programem sestaveným z vybraných exkluzivních i oblíbených tradičních kulturních zážitků. Samotný první máj byl pak zcela zasvěcený láskyplným oslavám a vášnivému líbání, o které se značka Dermacol postarala ve spojení s kanálem Prima LOVE.
Nezapomenutelnou oslavu nejkrásnějších svátků lásky a krásy v podobě výjimečných zážitků se společnost Dermacol rozhodla uspořádat jak pro širokou českou veřejnost, tak také pro vybranou skupinu zahraničních hostů. Tu tvořily především přední světové blogerky a youtuberky, jejichž prostřednictvím se společnost Dermacol rozhodla oslovit zahraniční publikum.
Tradiční značka v moderní době
Skrze sociální sítě a nové formy on-line komunikace představí mladé generaci bohaté české tradice i unikátní kulturní dědictví, na jehož základech značka Dermacol vznikla a které hluboce respektuje i dnes.
„Mezi klenoty české kultury pyšně řadíme i náš nejslavnější produkt Make-up Cover. Nejsledovanější youtubeři světa, jako jsou například Jeffreestar anebo Tati, jej objevili náhodou a ve svých videích s mnohamilionovými zhlédnutími potvrzují dosud nikým nepřekonanou vysokou kvalitu tohoto produktu,“ uvádí Věra Komárová, ředitelka strategického vývoje společnosti Dermacol. A pokračuje: „Jsme z tohoto ohlasu nadšeni. Věříme, že přiblížení značky Dermacol formou emocemi nabitých zážitků je tou nejlepší cestou pro zvýšení povědomí naší značky a pro budování nových vztahů na světových trzích.“
Toto ojedinělé setkání vybraných světových influencerů nemá v naší zemi obdoby a zúčastnilo se jej 17 beauty blogerek a youtuberek z Itálie, Německa, Polska, Rumunska, Řecka, USA, Číny, Kuvajtu, Maroka a Kazachstánu.
To nejlepší ze srdce Evropy
O víkendovém workshopu představila společnost Dermacol hostům své nejúspěšnější produkty, letošní novinky i vlajkový obchod v Palladiu a inspirovala světové beauty trend setterky k využití svých produktů pro líčení i na navazující magickou noc spojenou s pálením čarodějnic.
„Přáli jsme si, aby naši hosté zažili to nejkrásnější, co srdce Evropy může nabídnout. Neskrývaně nadšení však byli právě také z našich lidových tradic – z pálení čarodějnic na Ladronce a z líbání pod rozkvetlou třešní v Grébovce,“ s úsměvem dodává Věra Komárová.
Líbání pod rozkvetlou třešní přilákalo 7 tisíc dalších účastníků do malebného pražského parku Grébovka, kde oslavy lásky DERMACOL LOVE DAYS vyvrcholily. Celý sváteční den zde společnost Dermacol zasvětila společně s TV Prima LOVE hýčkání, kráse a lásce.
„Všichni se mohli na místě přesvědčit, že dlouhotrvající rtěnka Dermacol 16H LipColour je skutečně neslíbatelná a vytvoří dokonalý vzhled rtů po celých 16 hodin. Myslím, že vedle produktu Make-up Cover se nám podařilo vyvinout další světový bestseller,“ uzavírá Věra Komárová.
Více se o značce Dermacol dozvíte ZDE.
Sledujte nás na sociálních sítích: