Komentáře k článku

Avatar
Avatar
janík 22.11.2019

děkuji státu za buzeraci a represi,šikanu a jsem opravdu hrdý ,že jsem česká ovce...

Avatar
Plachý 22.11.2019

Beru toto jako diskriminační vuci psům poplatky by se měli zrušit

Avatar
Petr 23.11.2019

pejskové tu byli,jsou a budou a pokud si jej člověk pořídí tak to samo o sobě není levná záležitost a nedej bože,že by začal marodit.Tyto veškeré příkazy ohledně chování pejska mě přijdou postavené na hlavu a především zlodějské.Jako posledním příkazem,který se týká čipování pod pohrůžkou pokuty jste mě opravdu dostali.Rodiče nechtějí očkovat své děti a to je beztrestné,přitom to dítě ohrožuje,ale já když nedám čipovat svého psa,nikoho tím neohrožuji,tak co tady neustále vymýšlíte za blbosti,zabývejte se tím,čím by jste měli

Avatar
Ina Petr 24.11.2019

naprostý SOUHLAS . !

Avatar
smolhausen Ina 02.12.2019

Mám takový dojem,že státní rozpočet díky rozhazovačné politice vlády začíná kolabovat (svědčí o tom i Burešův úmysl vyprodat naše strategické zásoby,což normální státy nedělají).Dokud nebude jeden registr (a fungující,ne jako některé "systémy" ve veřejné správě),je to přinejmenším podivné rozhodnutí.

Avatar
marie 23.11.2019

jenom by jste zdimaly od lidi poplatky a pokuty jsou tu dulezitejsi veci o ktere by jste se meli starat....

Avatar
Mila 23.11.2019

Stále jen vše proti psům. Jaké pokuty hrozí lidem za močení, kálení, plivání na zem, vyhazování odpadků, dělání nepořádku kolem kontejnerů ... ??

Avatar
aaa 23.11.2019

Čipování psů je průzkum/pilot. My jsme další na řadě. Těšíte se ? :-)

Avatar
Viki Vikina 23.11.2019

Na rozdíl od dalších příspěvků, ač jsem celý život majitelkou nějakého psa (a samozřejmě miláčka rodiny), považuji čipování psů za velmi rozumné. Samozřejmě je žádoucí, aby se dotáhlo do konce a aby k dispozici čtečky, s nimiž umí policie nebo útulky apod. zacházet. Ne kvůli množírnám, ty to nijak neomezí, ale kvůli rychlé dohledatelnosti psa a jeho zdravotního stavu v případě, že uteče, někoho pokouše, způsobí nehodu apod. A jen pitomec bude tvrdit, že se to jemu psovi nemůže stát, protože má jezevčíka nebo čivavu. Copak tam nehrozí, že vletí někomu pod kolo, pod auto nebo že uteče? A poplatky za psa - no, pokud chceme, aby byly všude dostupné koše a sáčky na to, co ze psa vypadne, pokud to bude někdo z technických služeb apod. uklízet, odvážet a vysypávat, asi bychom to také měli zaplatit. Druhá věc je, že si z toho některá města dělají příspěvkovou akci - myslím, že do 500 Kč/rok je to až až.

Avatar
nea 23.11.2019

Někteří pejskaři se opravdu chovají hnusně. Jeden příklad za všechny. Bydlím na sídlišti. Každý den vidím z okna pána se psem. Pes přiběhne k protějšímu paneláku, vždy pod stejné okno, tam se vyčůrá a běží dál. Bydlí tam kamarádka. To si nedovedete představit, jak jí to hlavně v létě pod okny zapáchá. A majiteli psa je to jedno.

Avatar
smolhausen nea 23.11.2019

Někteří psi jsou chytřejší než jejich majitel (ostatně takového mám doma).Ať vaše kamarádka pesana vyčíhá a jen co ten lump zvedne nožičku,ať ho pokropí studenou vodou.Na majitele nezkoušet,mohl by kousat.

Avatar
aster smolhausen 23.11.2019

Na některé majitele je voda málo - byla by potřeba hůl...bohužel to často odnese pes.

Avatar
Jirka 23.11.2019

Je krásné číst o pokutá a sankcích ,ale to by to musel někdo kontrolovat. Jinak je to k ničemu.

Avatar
J.S. 23.11.2019

Pokuty za volné pobíhání psů a neodstranění exkrementů by se měly skutečně uplatňovat a ne jimi pouze vyhrožovat. Kdo se má v tom hnojišti brodit? A proti volně pobíhajícím a obtěžujícím psům aby si člověk opatřil zbraň.

Avatar
Pidi J.S. 23.11.2019

Mně se zdá že by jste měl bejt na vodítku vy protože lidi se chovají daleko hůř jak ti pejsci záviděl jsem párkrát jak se vysral a šel pric takže bi si měl každej zameci před vlastním prahem

Avatar
aster 23.11.2019

Máte pravdu - je to užitečná věc, i když chápu, že lidem vadí, že je to bude stát peníze - to se nedá nic dělat. Často slyším názory, že pes na vesnici je bezpečně za plotem a utéct nemůže - houby! Stačí aby kolem proběhla hárající fena a pes přeskočí plot jako srnka. Já mám dvě kočky, které běhají venku a v noci jsou zavřené a o čipu jsem už taky přemýšlela. Někteří pejskaři nemají rozum - kolem nás chodí na procházku lidé z paneláků pod lesem - kolikrát se mi stalo, že jsem otevřela bránu a hafan (bez vodítka) vletěl dovnitř a majitel ho ani neokřikl - jakoby mu ta zahrada patřila. Po jisté nepříjemné zkušenosti mám v garáži vzduchovku a nebudu váhat očipovat ne psa - s tím se vždycky nějak domluvím - ale majitele - a střílím dobře - inu, kdo nechce pochopit, musí pocítit - častokrát má pes víc rozumu, než jeho pán.

Avatar
Pidi aster 23.11.2019

Máte pravdu že jsou lidi naštvaní že zas musí platit to zas vláda vymyslela hovadinu aby měla plný korito a mohlo rozdávat stačí si to spocitat kdyby bylo jen 500tisic psů krát 500kc to je pěknej balík do koritka

Avatar
Milan 23.11.2019

Celý článek je k ničemu, autor o chování psů nic neví. Když si pořídím psa, NEMUSIM se nikde evidovat,proč taky, že jo ? Mám psa na hlídaní domu a zahrady nebo na něco jiného. Evidovat se musím od roku 2020 jen tehdy, když mám 3 a více fen-opatření proti množírnám-to je dle mně rozumné. od 2020 je povinné čipování psů starších jak 3 měsíce,ale registrace není povinná,není taky kde-je sice jedna zdarma,ale do ní má přístup jenom majitel. Obec nemá PRAVO kontrolovat své obyvatele,zda mají čipované psy a ani nemá PRAVO obyvatele trestat. Plánuje se od 2022 evidence čipů přes veterinární správu-prý udělají aplikaci- a ta jediná má právo kontroly až pak. Hezký den Milan

Avatar
aster Milan 23.11.2019

A placení poplatků vám nic neříká? Ty musíte za psa platit ve městě i na vesnici. Také jste povinen nechat psa naočkovat - minimálně proti vzteklině - tomu, aby vám pes neutekl, nezabráníte - 100% nikdy - a pokud by někoho kousl a nebyl očkován, odsoudíte ho tím k smrti - nikdo se v tom případě s vámi nebude bavit. To jsou bohužel následky civilizace.

Avatar
Milan aster 23.11.2019

Dobrý den, ale to jo, já myslel že tyto obyčejné běžné věci všichni znají už roky a je tam i pravidelné odčervení asi jednou za 1/4 roku až za 1/2 roku já jsem reagoval jen na NOVE věci Děkuji za připomínku Hezký den Milan

Avatar
aster Milan 23.11.2019

To nic - ono mi to tak vyznělo - já jsem odjakživa rebel a některá nařízení se mi taky příčí, tak se v tom vždycky snažím najít nějaký smysl - to čipování vypadá nesmyslně, ale pokud by se to opravdu vzalo důsledně, včetně toho, že by třeba policisté měli u sebe čtečku, nebo aspoň by ji měly mít útulky, pak by to smysl mělo. Kolikrát se pes zaběhne a skončí v nějakém útulku - to se těžko hledá, nemusí to být blízko a pak se lidé zbytečně trápí - zejména staří lidé, pro které to zvíře může být velmi důležité - tohle by mohlo pomoct. Záleží na tom, jak se to bude provozovat v praxi - jen aby to neskončilo jen u peněz a buzerace - to samozřejmě hrozí.

Avatar
helus 23.11.2019

Máme doma pejsky.Snažíme se o ně starat co nejlépe.

Avatar
pepan 23.11.2019

Také mám psa , Chodím ho venčit. Sbírám po něm exkrementy. Ale kolik dostanou pokuty lidé , co močí a nejen to na veřejném prostranství? Bydlím u staveniště 20 RD . Je tu denně tak asi 30 pracovníků a WC? Chodí do přilehlého lesíka. Proč toto nikdo neřeší?

Avatar
Pidi pepan 23.11.2019

Máte pravdu protože ti kreteni co nemaj psa to na něj hodí protože lidi jsou inteligentní a ti bi to prece neudělaly

Avatar
smolhausen Pidi 23.11.2019

Zajistit už při začátku stavby WC pro pracovníky stavby patří k základní povinnosti stavitele-platí i pro individuální stavebníky.Od stěžování pak máte Stavební ouřad .Pokud to pak má nahlášené a nic s tím nedělá,pak tam sedí nekompetentní lidé.

Avatar
kámo 23.11.2019

A co toulavý kočky? Je to to samé co psi . Nikdo po nich neuklízí , nemusí se očkovat ani čipovat. Co s tím?

Avatar
aster kámo 23.11.2019

Ten problém je jako vždy v lidech. Každý ví, že kočka může mít mladé i několikrát ročně a pokud chodí ven, nejde to uhlídat. Antikoncepce sice existuje (injekce), ale není 100% spolehlivá. Takže jediná cesta je kastrace - ovšem to naráží na idiotismus některých jedinců, kteří považují kastraci kočky za bůhvíjaké zlo, ale když jim kočka vrhne koťata, klidně je seberou a utratí, a že kočka pak chodí, hledá a naříká, je nezajímá. Anebo ta koťata vyhodí někde z auta. Bohužel tak končí hodně koček, protože dítě dostane kočičku a pak se zjistí, že kočka vlastně není pes a kočka letí z domu. Tyto lidi bych bez milosti seřezala, aby si aspoň pár dnů nemohli sednout, jenže je při tom nechytíte - bohužel to vidí ty děti a těm nedojde, že to kotě bez matky v přírodě nemá šanci. Pokud je starší, zdivočí a stane se toulavou kočkou.

Avatar
Majkl 23.11.2019

Já bych důsledněji tuto prblematiku sledoval. Někteří chovatelé jsou hrozní co si dovolí. Hlavně ve Slaném Na Dolíkách.

Avatar
smolhausen 23.11.2019

Rád bych jen podotkl : Vážení poslanci,zase jste se střelili do kolena,ale jako "profesní uživatel" Stavebního zákona už jsem na zmatky v legislativě zvyklý (do ledna 2017 byl SZ inovován celkem "pouze" 38x)na kvalitu vaší práce.Náš čokl čip má,ale je mu na xxxxx a dále na to,aby ho veterinář směl očkovat - tedy je mu na 2 věci.Dokud totiž nebude JEN JEDEN ,ALE FUNKČNÍ CENTRÁLNÍ REGISTR ČIPŮ,ŘÍZENÝ STÁTEM,nebude tento čip plnit to,proč jsou psi čipováni v kulturních státech především-aby byl rychle dohledatelný majitel psa.Chápu,kamarádi si také potřebují přivydělat,tak máme registrů hned několik - soukromých a spolu snad ani nespolupracujících.Typické polovičatost.Děkuji za pejskaře i za psy.

Avatar
aster smolhausen 23.11.2019

A já vám děkuji i za kočkaře, protože jste to napsal výstižně - tohle by pomohlo všem, jen kdyby to fungovalo jak má - což u nás moc nehrozí, a proto k tomu mají lidé odpor - oprávněný. Hrozí totiž, že to bude zase jen o penězích a buzeraci.

Avatar
aster 24.11.2019

Majitelé pejsků, vy, kteří se o pejsky potivě staráte - krmíte je a sbíráte exkrementy - vy dále nečtěte, protože to není o vás. Navážím se nyní do majitelů psů, kteří si myslí, že jim patří svět - vy, psí volové, si uvědomte, že svým postojem ubližujete svým psím miláčkům - oni nemůžou za to, že mají blbého pána - a trpí za vás - osly, kteří psa nemáte proto, abyste měli vedle sebe někoho, kdo vám bude blízký, ale proto, abyste měli vedle sebe otroka, který vás na slovo poslechne, i když vás bude nenávidět - nedivte se pak, že se ten otrok jednoho dne vzbouří a kousne.

Avatar
ovace 24.11.2019

nemám psa

Avatar
Siraellen 24.11.2019

souhlasím

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat