Obchodní řetězec Debenhams odhalil, v kterém oddělení mužům a ženám nejrychleji začne bít srdce.
Využil pomoci londýnských kardiologů, kteří u tisícovky zákazníků monitorovali srdeční činnost při nakupování v různých odděleních. A výsledky hovoří jasně, u pánů začne srdce bít jako zvon, když vkročí do oddělení s dámským spodním prádlem.
Ale kupodivu toto oddělení, i když v něm ženy také rády nakupují, nechává jejich srdce chladným. Ženám stoupá tepová frekvence nejvíce v oddělení s večerními róbami a především exkluzivními dámskými střevíčky. (Čtěte také: FOTO: Podprsenka s diamantovým zapínáním za 24 milionů)
U pánů mezi dvaceti a čtyřiceti roky nejvíce vzrůstá tepová frekvence v odděleních s dámským spodním prádlem, následuje oddělení moderních technologií – televize a zvukové systémy.
„Podle všeho muži nakupují rádi spíš něco výjimečného pro své milované. Ženy vedle toho zažívají při nakupování hotovou horskou dráhu, při průchodu obchodním domem jejich srdce opakovaně zvyšuje a snižuje svou činnost. Nakupovací vyvrcholení u mužů přichází na konci, při placení,“ tvrdí mluvčí společnosti Debenhams Ed Watson.
Sledujte nás na sociálních sítích: