Mnoho žen na otázky typu „Co dělat při autonehodě?“ nebo „Můžeme lépe investovat?“ neumí odpovědět a odkáže prostě na svého manžela.
Tradiční úlohou ženy je být dobrou matkou a hospodyní. Tak nějak nám to vštěpovaly do hlavy naše babičky. Nicméně doba se mění a většina žen si začíná uvědomovat, že vyznat se v koření a orientovat se na trhu s dětskou kosmetikou už nestačí.
Když je člověk na všechno sám
Blanka ze Sedlčan si vyzkoušela na vlastní kůži, jak je náročné dostat se do vyhrocené životní situace, a přitom na to nebýt připravena. Před časem se s manželem po patnácti letech manželství rozvedli a ona zůstala sama s jedenáctiletou dcerou. „Manžel se vždycky o všechno staral sám,“ vypráví Blanka, „auto, složenky – to všechno mi najednou spadlo do klína a já nevěděla, co s tím. Naštěstí mi občas poradila moje kamarádka, a zvládla jsem to. Mimo jiné mi také doporučila zařídit si ještě letos životní pojištění, protože od příštího roku má prý být pro ženy dražší.“
Ženám se zvýší pojistné sazby
Dnes mohou ženy získat pojištění s nižší sazbou než muži. Koncem roku 2012 ale vstupuje v platnost nařízení EU a muži i ženy budou mít sazby ve stejné výši. Do 20. 12. letošního roku se ženy mohou pojistit ještě za stávajících (tedy výhodnějších) podmínek. Více zde.
|
Blanka si zvolila z nabídky České pojišťovny životní pojištění Multirisk. Své rozhodnutí odůvodňuje: „Chci mít hlavně jistotu, že když se mi něco stane, zůstane mně a dceři zachována životní úroveň.“
Markéta Škvorová, produktová manažerka životního pojištění ČP, o tomto pojištění říká: „Multirisk je určen především lidem, kteří si chtějí ve složitých životních situacích zachovat svůj životní standard. Zároveň umožňujeme klientům měnit dle potřeby rozsah pojištění i třeba frekvenci plateb.“ Více zde.
Česká pojišťovna má kromě široké nabídky pojištění pro ženy také připravenou soutěž, ve které mohou vyhrát stylový šperk nebo parfém.
Soutěž o šperky Swarovski a parfém Versace
Stačí pouze vyplnit jednoduchý formulář na soutěžních stránkách Myslíme na ženy.
Pro prvních tři sta zaregistrovaných soutěžících je připraven drobný přívěsek ve tvaru srdíčka značky Swarovski. Kromě toho se každý týden losuje sedm výherců parfému Versace Bright Crystal.
Po skončení soutěže, tj. 2. 12. 2012, proběhne slosování o hlavní ceny – náušnice, náramek a kolekci Swarovski.
|
Sledujte nás na sociálních sítích: